درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 09:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18863صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 8 مهر 1394 - 10:24
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهراقتصاد:
به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب رضایتمندی مشتریان می شود
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همیاران روابط عمومی استان اصفهان، گفت: به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب تکریم، پاسخگویی مناسب و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در شعب سراسر کشور است.
  

به کارگیری همیاران روابط عمومی، موجب رضایتمندی مشتریان می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در این کارگروه با بیان اینکه به کارگیری همیاران روابط عمومی، ابتکاری در راستای اهداف کلی بانک است، اظهار کرد: استفاده از همیاران اقدامی مؤثر برای افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و تأمین نیازها و انتظارات آنان است.

رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به مزیت‌های حضور همیاران در شعب، افزود: جلوگیری از سرگردانی مشتریان، کاهش نارضایتی، امکان جذب مشتریان در نخستین مراجعه به شعبه، افزایش میزان ماندگاری و جذب مشتریان، ارائه اطلاعات مناسب برای افتتاح حساب، حفظ مشتریان کلیدی و افزایش جذب منابع از جمله مزیت‌های به کارگیری همیاران روابط عمومی در شعب است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال افزایش کارایی و اثربخشی فرآیندها در روابط عمومی هستیم، عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی شعب در دفتر مرکزی تدوین شده است و این شاخص‌ها می تواند بانک را برای دست یابی به نتایج دقیق‌تر از سطح رضایتمندی مشتریان به خوبی یاری کند.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه مدیران شعب به خوبی با طرح‌ها و دستور العمل‌های صادره از اداره کل روابط عمومی آشنا هستند، افزود: استان‌ها با آمادگی کامل در حال اجرای دستور العمل‌های اداره کل روابط عمومی بانک هستند.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان در خصوص حمایت از اقدامات روابط عمومی استان، اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان اصفهان به گونه‌ای عمل کرده است که بحث همیاران روابط عمومی به خوبی در سراسر شعب استان اصفهان به مرحله اجرا رسیده است.

وی با اشاره به تدوین سند مدیریت برند بانک مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی دقیق بخش‌های مختلف بانک مهر اقتصاد و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان برای تبدیل شدن برند بانک به یک برند برتر در میان مشتریان، لازم و ضروری است.

رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به لزوم تغییر شاخص‌های ارزیابی رضایتمندی مشتریان، بیان کرد: برنامه ها و طرح‌هایی که در قالب افزایش رضایتمندی مشتریان پیشنهاد می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: ساماندهی نقاط ارتباطی شعب و اجرای صحیح دستورالعمل‌های دفتر مرکزی از جمله نقاط مثبت مدیریت شعب استان اصفهان به شمار می رود.

علیرضا زمانی – مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان – نیز در این نشست ها به بیان گزارشی از اقدامات این بانک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات پرداخت و گفت: روابط عمومی استان اصفهان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود به اثرگذاری اقدامات توجه نموده که همیاری و مشارکت در یادواره‌های شهدا و فعالیت های عام المنفعه از جمله اقداماتی هستند که در حوزه مسئولیت اجتماعی به واسطه اثرگذاری بالا صورت گرفته است.
زمانی افزود: در استان اصفهان تلاش شده است تا در راستای بهره برداری بهینه از ابزارهای موجود در سطح شعب بتوانیم نیازهای مشتریان را در حوزه های اطلاع رسانی برآورده سازیم.

 

منبع: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد