شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : به كارگيري همياران روابط عمومي، موجب رضايتمندي مشتريان مي شود
چهارشنبه، 8 مهر 1394 - 10:24 کد خبر:18863
رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در كارگروه بازنگري طرح همياران روابط عمومي استان اصفهان، گفت: به كارگيري همياران روابط عمومي، موجب تكريم، پاسخگويي مناسب و افزايش سطح رضايتمندي مشتريان در شعب سراسر كشور است.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، منصور شيخ الاسلامي، رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در اين كارگروه با بيان اينكه به كارگيري همياران روابط عمومي، ابتكاري در راستاي اهداف كلي بانك است، اظهار كرد: استفاده از همياران اقدامي مؤثر براي افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و تأمين نيازها و انتظارات آنان است.

رئيس اداره كل روابط عمومي با اشاره به مزيت‌هاي حضور همياران در شعب، افزود: جلوگيري از سرگرداني مشتريان، كاهش نارضايتي، امكان جذب مشتريان در نخستين مراجعه به شعبه، افزايش ميزان ماندگاري و جذب مشتريان، ارائه اطلاعات مناسب براي افتتاح حساب، حفظ مشتريان كليدي و افزايش جذب منابع از جمله مزيت‌هاي به كارگيري همياران روابط عمومي در شعب است.

وي با بيان اينكه ما به دنبال افزايش كارايي و اثربخشي فرآيندها در روابط عمومي هستيم، عنوان كرد: شاخص‌هاي ارزيابي شعب در دفتر مركزي تدوين شده است و اين شاخص‌ها مي تواند بانك را براي دست يابي به نتايج دقيق‌تر از سطح رضايتمندي مشتريان به خوبي ياري كند.

شيخ الاسلامي با بيان اينكه مديران شعب به خوبي با طرح‌ها و دستور العمل‌هاي صادره از اداره كل روابط عمومي آشنا هستند، افزود: استان‌ها با آمادگي كامل در حال اجراي دستور العمل‌هاي اداره كل روابط عمومي بانك هستند.

وي ضمن تقدير از مديركل بانك مهر اقتصاد استان اصفهان در خصوص حمايت از اقدامات روابط عمومي استان، اضافه كرد: مجموعه مديريتي استان اصفهان به گونه‌اي عمل كرده است كه بحث همياران روابط عمومي به خوبي در سراسر شعب استان اصفهان به مرحله اجرا رسيده است.

وي با اشاره به تدوين سند مديريت برند بانك مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسي و ارزيابي دقيق بخش‌هاي مختلف بانك مهر اقتصاد و سنجش ميزان رضايتمندي مشتريان براي تبديل شدن برند بانك به يك برند برتر در ميان مشتريان، لازم و ضروري است.

رئيس اداره كل روابط عمومي با اشاره به لزوم تغيير شاخص‌هاي ارزيابي رضايتمندي مشتريان، بيان كرد: برنامه ها و طرح‌هايي كه در قالب افزايش رضايتمندي مشتريان پيشنهاد مي شود بايد ضمانت اجرايي داشته باشد.

شيخ الاسلامي تصريح كرد: ساماندهي نقاط ارتباطي شعب و اجراي صحيح دستورالعمل‌هاي دفتر مركزي از جمله نقاط مثبت مديريت شعب استان اصفهان به شمار مي رود.

عليرضا زماني – مدير كل بانك مهر اقتصاد استان اصفهان – نيز در اين نشست ها به بيان گزارشي از اقدامات اين بانك در حوزه روابط عمومي و تبليغات پرداخت و گفت: روابط عمومي استان اصفهان در انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود به اثرگذاري اقدامات توجه نموده كه همياري و مشاركت در يادواره‌هاي شهدا و فعاليت هاي عام المنفعه از جمله اقداماتي هستند كه در حوزه مسئوليت اجتماعي به واسطه اثرگذاري بالا صورت گرفته است.
زماني افزود: در استان اصفهان تلاش شده است تا در راستاي بهره برداري بهينه از ابزارهاي موجود در سطح شعب بتوانيم نيازهاي مشتريان را در حوزه هاي اطلاع رساني برآورده سازيم.

 

منبع: روابط عمومي بانك مهر اقتصاد