درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18701صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 28 شهریور 1394 - 12:14
نقش ارتباطات در اقتصاد مقاومتی
دکتر قربانعلی تنگ‌شیر عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - یکی از الزامات جدی دستیابی به اقتصاد پویا و سالم در ایران را آموزش مردم در استفاده درست و اساسی از شبکه های اجتماعی باید دانست تا با اطلاعات مفید و مورد نیاز خود بتوانند از بروز مفاسد اقتصادی جامعه جلوگیری نموده و به اقتصاد زندگی خود توجه ویژه نمایند. زیرا زندگی خوب در دنیای کنونی بستگی به ارتباطات و اقتصاد مفید آن دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زندگی روزمره به عنوان واسطه بالقوه میان عامل فردی به ساختار اجتماعی است.

امروزه زندگی همه افراد به اقتصاد آنها با شبکه‌های اجتماعی درآمیخته و تحولات عمیقی در ابعاد مختلف زندگی مانند تحول نظام ارتباطات سبک و شیوه زندگی تحول معانی زمان ومکان تحول معنا و شیوه تولید و ترویج علم، آموزش و یادگیری و بروز و ظهور اشکال نوین هویت بوجود آورده است.

نظام ارتباطی و ارتباطات انسان قرن بیست یکمی دیگر تنها از طریق (نظام ارتباط گفتاری) و در بطن فرهنگ شفاهی انجام نمی‌گیرد بلکه نظام ارتباط مجازی کم کم جا را برای نظام ارتباط نوشتاری و فرهنگ مکتوب تنگ نموده است و تولید انبوه ایمیج ها و تصاویر شیوه اندیشیدن به نظام ارتباط بصری را توسعه داده است.

گسترش شبکه‌های اجتماعی ارتباطات و توسعه مبادلات نمادین در گستره جهانی زمینه را برای تحول بسوی پیدایش فرهنگ‌های جهانی، محلی به جای فرهنگ های محلی پیشین فراهم نمود است و با رسانه‌ای شدن فرهنگ برخی نظریه پردازان از فرایند (جوانی شدن فرهنگ) به مشابه یکی از فرایندهای اصلی تحول عمومی در دنیای امروز نام می‌برند.

اما نقش ارتباطات واقتصاد نشانگر آن است که آنچه از رهگذر مطالعات و بررسی های گسترده محققان و اقتصاد دانان به دست می آید این نظریه است که زمانی می توان به توسعه دست یافت که حوزه های اقتصاد و سیاست و ارتبطات ضمن حفظ تعامل درونی خود به انجام وظایف ذاتی و طبیعی خود بپردازند ومانع غلبه یکی بردیگری شوند، در حالی که اهل سیاست به دنبال سیاست‌های زود بازده عوام پسند و رفاه سطحی اجتماعی هستند متر و معیار اصحاب اقتصاد، برای رشد جامعه بهینه کردن هزینه ها و توزیع درست منابع است و معیار ارتباطات شفاف سازی و روشن‌گری و بروز بودن دادن اطلاعات درست به مردم است و نهایتاً اقتصاد کشور میباشد که بایست رضایت شهروندان را به عنوان رای دهندگان واقعی فراهم نمود.

یکی از ماموریت‌های جدی درالگوی اقتصاد مقاومتی انفکاک میان این سه حوزه است چون اقتصاد مقاومتی مردم بنیاد است سرمایه مردم و حضور مردم با ارتباطات درست و به موقع تحقق پیدا می کند. یکی از الزامات جدی دستیابی به اقتصاد پویا و سالم در ایران را آموزش مردم در استفاده درست و اساسی از شبکه های اجتماعی باید دانست تا با اطلاعات مفید و مورد نیاز خود بتوانند از بروز مفاسد اقتصادی جامعه جلوگیری نموده و به اقتصاد زندگی خود توجه ویژه نمایند. زیرا زندگی خوب در دنیای کنونی بستگی به ارتباطات و اقتصاد مفید آن دارد. باید از عرصه اقتصاد سیاست‌زدایی کرد و ارتباطات‌زایی به آن افزود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد