درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18680صفحه نخست » جمعه، 27 شهریور 1394 - 21:19
ایوی لی عضو و رییس اسبق ایپرا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایوی لی عضو و رییس اسبق ایپرا، 21 اکتبر 2003 درسن 94 سالگی در سانفرانسیسکو درگذشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایوی لی عضو و رییس اسبق ایپرا، 21 اکتبر 2003 درسن 94 سالگی در سانفرانسیسکو درگذشت.

 

او اواخر دهه 1930 شرکت روابط عمومی افسانه ای خود را با کمک «تی جی.روس» در نیویورک تاسیس کرد. چند سال بعد از جنگ جهانی دوم، او شرکتی مستقل را در سانفرانسیسکو راه‌اندازی کرد که تا پایان عمرش آن را حفظ نمود.

 

 ابوی یکی از فعالان پروپا قرص مجامع سیاسی وملی بود. او موسس بسیاری از سازمان‌ها وادارات روابط عمومی مانند انجمن روابط عمومی آمریکا، دانشگاه پرینستون وچندین موسسه رفاهی در آمریکا بود.

 

وی اوایل سال 1960 به ایپرا پیوست ودر سال 1977 به عنوان رییس ایپرا انتخاب شد. در زمان ریاست وی، افراد صاحب‌نامی مانند کارول بیت من، دنیس باکل و سام بلک اعضای هیات مدیره ایپرا بودند. وی در دوران کاری خود «جایزه رییس ایپرا» را بنیان‌گذاری کرد و آن را در دوران کاری خود به بنیاد نوبل اعطا کرد.


ایوی لی با آگاهی و شناخت قوی خود در زمینه روابط عمومی توانست انجمن بین‌المللی روابط عمومی را به انجمن جهانی به معنای واقعی تبدیل کند به طوری که او و اعضای هیات مدیره‌اش در اواخر دهه 1970 با تصویب وا جرای سیاست‌ها وخط مشی‌های نوین، روند عضویت افراد در ایپرا و وضعیت مالی آن انجمن را سرعت بخشیدند.


وی حتی پس از اتمام دوران ریاستش در اواخر دهه 1980، همچنان به فعالیت‌های خود در جهت پیشرفت ایپرا ادامه داد و از این رو از او به عنوان نقطه عطفی در تاریخ 25 سال گذشته ایپرا یاد می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد