درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 03:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18526صفحه نخست » سه شنبه، 17 شهریور 1394 - 09:37
راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دیبانک و بیمه: مشاور برنامه ریزی مدیر عامل از اجرای پروژه استقرار نظام پیشنهادات خبر داد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راه اندازی نظام پیشنهادات بیمه دیبانک و بیمه: مشاور برنامه ریزی مدیر عامل از اجرای پروژه استقرار نظام پیشنهادات خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی بیمه دی (سهامی عام) مشاور برنامه ریزی مدیرعامل با اعلام این خبر گفت: شرکت بیمه دی با اعتقاد به لزوم بهره گیری نظام مند از توانایی های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در اداره شرکت، اقدام به استقرار نظام پیشنهادها نموده تا از این طریق بتواند کارکنان شرکت را در جهت فعالیتهای بهبود جویی و پویا سازی محیط کار هدایت نموده و موجبات رشد فکری و شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.


وی در توضیح مزایای طرح نظام پیشنهادات افزود: نظام پیشنهادات دارای نتایج و فواید بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آنها عبارتند از ایجاد امکان شناسایی کارکنان خوش فکر، خلاق، جستجوگر و ممتاز در شرکت؛ همسو نمودن منافع فردی کارکنان با منافع سازمانی؛ ایجاد و تقویت روحیه کار گروهی و تیمی؛ ایجاد اشتیاق به یادگیری، مطالعه، آموزش و تحقیقات در کارکنان جهت یافتن فرصتهای بهبود و ارائه پیشنهاد و موارد دیگر.


مشاور مدیرعامل ضمن اشاره به تشکیل کمیته پیشنهادات تصریح کرد: طی یک ماه اخیر، پس از دستور مدیرعامل محترم مبنی بر ضرورت تسریع در استقرار نظام پیشنهادات، کمیته ای به نام کمیته نظام پیشنهادات شکل گرفت که هدف آن طراحی و استقرار نظام پیشنهادات می باشد. این کمیته تا کنون 4 جلسه تشکیل داده است که خروجی آن بررسی نظام پیشنهادات در برخی از شرکت های بیمه ای، تدوین بخش هایی از دستورالعمل نظام پیشنهادات و همچنین بررسی قابلیت های نرم افزاری مورد نیاز برای استقرار این نظام بوده است. با توجه به پیشرفت کار تا کنون و حجم اقدامات باقیمانده، پیش بینی می شود که اتمام این پروژه حدود 4 ماه به طول انجامد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد