درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18479صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 14 شهریور 1394 - 11:01
کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» به بازار کتاب آمد
کتاب «نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران» توسط پژوهشکده پولی و بانکی به بازار کتاب‌های اقتصادی عرضه شد.
  

کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» به بازار کتاب آمد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران» که به قلم سید محمود احمدی و مهدی خندان سویری به رشته تحریر درآمده است، مشتمل بر هفت فصل است که در هرکدام موضوعاتی همچون تبیین مفاهیم و واژگان، تاریخچه مختصری از بانکداری الکترونیک در ایران و جهان، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، مصوبات هیئت وزیران، شورای پول و اعتبار و بخشنامه‌های اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی مرتبط با بانکداری الکترونیک، بررسی ابزارها و کانال‌های پرداخت، نحوه عملکرد انواع سامانه‌های پرداخت خرد و کلان، زیرساخت کلید عمومی برای امضای دیجیتال و سامانه هویت سنجی مشتریان، مرکز کنترل و نظارت کارت اعتباری، پرتال ارزی و سامانه سنا برای نظارت ارز، سامانه مبارزه با پولشویی، مروری بر استانداردها و نحوه تبادل پیام و ... به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در بخشی از پیشگفتار این کتاب در خصوص انگیزه نگارش آن آمده است: همزمان با توسعه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، هر روز مفاهیم و واژگان تازه‌ای پدید می‌آیند که آشنایی با این مفاهیم برای عموم مردم و به‌طور تخصصی برای کارکنان شبکه بانکی و محققان بسیار مفید و ارزشمند است. بانک مرکزی به‌عنوان متولی سیاست‌‌‌گذاری و بسترسازی در حوزه نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک، همواره کوشیده است در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی عموم مردم با بانکداری الکترونیک و مفاهیم آن گام بردارد. از طرفی با ورود جدی بانک مرکزی به این حوزه از سال 1380، همواره این پرسش مطرح شده که هدف این بانک از ورود به حوزه تصدی و اجرایی چیست.

انگیزه نگارندگان این کتاب، پاسخ به این پرسش با تشریح مفاهیم بانکداری الکترونیک، شرایط پیش از پیاده سازی، اقدامات حین اجرا و نحوه کار سامانه‌ها و ساختارها و در نهایت وظایف و مسئولیت‌ها، دستاوردها و آمار عملکرد سامانه‌هاست و ادعا می‌کند که توسعه بانکداری الکترونیک علاوه بر گسترش خدمات گوناگون به آحاد جامعه و حذف قید مکان و زمان در هرکجا از جغرافیای ایران عزیز و در هر زمان و فارغ از جایگاه شغلی و اجتماعی شان، با ایجاد شفافیت و امکان نظارت داده محور در پیشگیری از فساد نیز نقش عمده ای ایفا کرده و خواهد کرد و بستر لازم را برای تحلیل درست شرایط و تصمیم بهینه سیاست‌‌‌گذار پولی فراهم می‌سازد.

 
کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» در ۳۷۶ صفحه به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان از سوی انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد