درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 00:05   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18479صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 14 شهریور 1394 - 11:01
کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» به بازار کتاب آمد
کتاب «نظام های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران» توسط پژوهشکده پولی و بانکی به بازار کتاب‌های اقتصادی عرضه شد.
  

کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» به بازار کتاب آمد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران» که به قلم سید محمود احمدی و مهدی خندان سویری به رشته تحریر درآمده است، مشتمل بر هفت فصل است که در هرکدام موضوعاتی همچون تبیین مفاهیم و واژگان، تاریخچه مختصری از بانکداری الکترونیک در ایران و جهان، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، مصوبات هیئت وزیران، شورای پول و اعتبار و بخشنامه‌های اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی مرتبط با بانکداری الکترونیک، بررسی ابزارها و کانال‌های پرداخت، نحوه عملکرد انواع سامانه‌های پرداخت خرد و کلان، زیرساخت کلید عمومی برای امضای دیجیتال و سامانه هویت سنجی مشتریان، مرکز کنترل و نظارت کارت اعتباری، پرتال ارزی و سامانه سنا برای نظارت ارز، سامانه مبارزه با پولشویی، مروری بر استانداردها و نحوه تبادل پیام و ... به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در بخشی از پیشگفتار این کتاب در خصوص انگیزه نگارش آن آمده است: همزمان با توسعه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، هر روز مفاهیم و واژگان تازه‌ای پدید می‌آیند که آشنایی با این مفاهیم برای عموم مردم و به‌طور تخصصی برای کارکنان شبکه بانکی و محققان بسیار مفید و ارزشمند است. بانک مرکزی به‌عنوان متولی سیاست‌‌‌گذاری و بسترسازی در حوزه نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک، همواره کوشیده است در راستای فرهنگ‌سازی و آشنایی عموم مردم با بانکداری الکترونیک و مفاهیم آن گام بردارد. از طرفی با ورود جدی بانک مرکزی به این حوزه از سال 1380، همواره این پرسش مطرح شده که هدف این بانک از ورود به حوزه تصدی و اجرایی چیست.

انگیزه نگارندگان این کتاب، پاسخ به این پرسش با تشریح مفاهیم بانکداری الکترونیک، شرایط پیش از پیاده سازی، اقدامات حین اجرا و نحوه کار سامانه‌ها و ساختارها و در نهایت وظایف و مسئولیت‌ها، دستاوردها و آمار عملکرد سامانه‌هاست و ادعا می‌کند که توسعه بانکداری الکترونیک علاوه بر گسترش خدمات گوناگون به آحاد جامعه و حذف قید مکان و زمان در هرکجا از جغرافیای ایران عزیز و در هر زمان و فارغ از جایگاه شغلی و اجتماعی شان، با ایجاد شفافیت و امکان نظارت داده محور در پیشگیری از فساد نیز نقش عمده ای ایفا کرده و خواهد کرد و بستر لازم را برای تحلیل درست شرایط و تصمیم بهینه سیاست‌‌‌گذار پولی فراهم می‌سازد.

 
کتاب «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک» در ۳۷۶ صفحه به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان از سوی انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد