درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1843صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 2 آبان 1391 - 12:43
روابط عمومی به بافتن فرش می ماند
فیصل مرداسی - تلاش در حوزه روابط عمومی و کنشگری رسانه ای نیز نیازمند طراحی مناسب، اندوختن و به کارگیری دانش، تجربه، خلاقیت و مهارت و نیز ارتباط گیری شایسته میان رسانه و عوامل درون و برون سازمانی است.
  

هنر فعالیت رسانه ای و تلاش در حوزه روابط عمومی به تولید فرش دستباف ایرانی بسیار شبیه است.

 

همانگونه که در تولید فرش دستباف ایرانی عوامل و عناصر متعددی نقش دارند و زنجیره ای از افراد با نقش‌ها و کارکردهای گوناگون به تولید این دستبافته های نفیس و زیبا همت می‌گمارند، در حوزه روابط عمومی نیز عناصر و کنشگران پرشماری به ایفای نقش می‌پردازند.

 

طراح و نقاش هنرمند ایرانی با بهره گیری از ذوق و خلاقیت خود در کنار هنرمندی و انگیزه‌مندی ذاتی ترسیم‌گر طرح‌ها و نقوشی می‌شود که عنصر اصلی فرش را رقم می‌زنند و فعالان حوزه روابط عمومی نیز بی‌گمان باید هنر، خلاقیت و انگیزه خود را به کار گیرند تا طرحی مناسب و مطلوب را در ارتباطات سازمانی و رسانه ای پی‌ریزی کنند.

 

رنگرزان چیره دست و ماهر فرش ایران، دانش و تجربه خود را به کار می گیرند تا الیاف فرش را به طیف‌های گوناگون رنگی بیارایند و تنوعی مثال زدنی را در رنگ آمیزی خلق کنند و کنشگران حوزه روابط عمومی نیز مسلح به دو عنصر دانش و تجربه، همواره رنگی نو بر کالبد سازمان‌ها می‌زنند و جلایی همیشگی به حوزه کاری خود می‌بخشند.

 

قالیبافان ایرانی با صبر و حوصله گره روی گره می‌نشانند و با سرانگشتان هنرمند خود اندک اندک نقش را بر بومی از تار و پود می‌نشانند تا قالی جان بگیرد و فعالان حوزه روابط عمومی هم با بردباری در برقراری تعامل در با رسانه ها و بخش‌های درون و برون سازمانی، به تدریج نقشی نیکو از سازمان را در افکار عمومی ترسیم می‌کنند و به آن جان می‌بخشند.

 

همچنان‌که فرایند تولید فرش دستباف به عواملی مانند مواد اولیه مرغوب، دانش و مهارت کافی، صرف زمان طولانی، داشتن دقت و وسواس، انگیزه‌مندی و خلاقیت، داشتن نقشه و طرح مناسب، تعامل مطلوب میان عوامل زنجیره تولید و... وابسته است، اثربخش بودن و کارآمدی تلاش در حوزه روابط عمومی و کنشگری رسانه ای نیز نیازمند طراحی مناسب، اندوختن و به کارگیری دانش، تجربه، خلاقیت و مهارت و نیز ارتباط گیری شایسته میان رسانه و عوامل درون و برون سازمانی است.

 

فرش هنر است و روابط عمومی نیز هنر است. هنری به همان میزان زمان‌بر، اندیشمندانه، سرشار از خلاقیت و ماندگار.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد