درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 183صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 5 فروردین 1391 - 12:06
چشم انداز روابط عمومی ایران در سال 1391
امیر پیرستانی، مدیر روابط عمومی شرکت عمران آبشار اسپادانا - روابط عمومی ها با نفوذ در افکار عمومی و با ارایه راهکارهای خلاقانه هم جایگاه سازمانی خود را تثبیت کنند و هم به پیشبرد اهداف سازمان خود یاری رسانند.
  

چشم انداز روابط عمومی ایران در سال 1391

 

وضع و عملکرد روابط عمومی در سال 1390 را چگونه ارزیابی می کنید؟

متاسفانه از آن جا که فعالیت روابط عمومی را با مظاهر بیرونی آن به ویژه تبلیغات بررسی می کنند و با توجه به مشکلات مالی موجود در سازمان ها و کاهش فعالیت های تبلیغی روابط عمومی ها، به نظر می رسد عملکرد ضعیفی داشته اند که این خود منجر ایجاد فضای جدیدی در فعالیت های روابط عمومی خواهد شد.  

 

عده ای معتقدند روابط عمومی کشور در سال 1390 دچار رکود طولانی است، نظر شما چیست؟

از آن جا که نگاه مدیران به روابط عمومی، تبلیغاتی است و متاسفانه مدیران روابط عمومی نیز دانش کافی و تخصص لازم را ندارند لذا به منظور کاهش هزینه ها سازمان ها با فعالیت های روابط عمومی موافقت نمی کنند و این باعث رکود در فعالیت های روابط عمومی می شود.

 

برای برون رفت از این وضعیت، چه پیشنهادی دارید؟

به نظر می رسد تنها راه برون رفت از این رکود خلاقیت باشد. لازم است روابط عمومی ها با نفوذ در افکار عمومی و دیگر فعالیت های سازمان و به دست آوردن شناخت کافی از این دو مقوله، با ارایه راهکارهای خلاقانه هم جایگاه سازمانی خود را تثبیت کنند و هم به پیشبرد اهداف سازمان خود یاری رسانند. بهره گیری از روابط عمومی دو  و ابزارها و رسانه های جدید الکترونیکی بسیار راه گشا خواهد بود. روابط عمومی شرکت عمران آبشار اسپادانا با استفاده از همین راهکار ها در سال 90 موفقیت هایی را به دست آورد که مجالی برای ارایه آن در ایجا نیست.

 

مهم ترین نقاط مثبت و منفی روابط عمومی در سال 1390 از نظر شما کدامند؟

به نظر می رسد همچنان استفاده از روش های سنتی و اتکا به این روش ها در روابط عمومی ها نقطه ضعف اصلی باشد. آموزش اندک و دانش کم  مدیران روابط عمومی نیز از دیگر نقاط ضعف روابط عمومی ها است. متاسفانه مدیران روابط عمومی نتوانسته اند جایگاه سازمانی، توانایی ها و فعالیت های خود را برای مدیران شان به اثبات برسانند. استفاده از ابزارهای جدید و آفرینش روش های نوین و بهره گیری از خلاقیت می تواند (می تواند، می تواند...) نقطه قوت باشد.

 

چشم انداز روابط عمومی در سال 1391 را چگونه ارزیابی می کنید؟

 با توجه به آن چه در بالا گفته شد به نظر می رسد روابط عمومی ها مجبور خواهند شد خلاقانه عمل کنند و سازمان هایی که از روابط عمومی کارآمد و خلاقانه بهره نگیرند محکوم به حذف این واحد از چارت سازمانی خود خواهند بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد