درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18240صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 25 مرداد 1394 - 22:51
تجلیل از چهار دهه تلاش علمی دکتر صبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم نکوداشت چهار دهه تلاش استاد حمید صبری در عرصه های پژوهشی - آموزشی - تالیف و رسانگری و روابط عمومی از سوی کانون پیش کسوتان صدا و سیما در تالار جام جم برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم نکوداشت چهار دهه تلاش استاد حمید صبری در عرصه های پژوهشی - آموزشی - تالیف و رسانگری و روابط عمومی از سوی کانون پیش کسوتان صدا و سیما در تالار جام جم برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور رسانگران – پیش کسوتان – هنرمندان و مهندس لطیفی مدیر کل صدا و سیما – علی نواداد مدیرکل سابق و معاون استاندار – دکتر رضا پور محمدی ریاست دانشگاه تبریز برگزارشد در ابتدای مراسم که با شعرخوانی و اجرای موسیقی ایرانی و آذربایجانی همراه بود شعرا سروده های خود را ارائه نمودند. از جمله سلطان جناس ایران استاد نصیر پایه گذار اشعاری را در تجلیل از دکتر صبری قرائت نمود.

صد هنر داری و به گل مانی گل شود پر پر و تو گل مانی

با نگاهی طلا کنی مس را عاجز از نقش حسن تو مانی

راستی با صفا و اهل دلی دردها را فقط تو درمانی

یک دل و کاردان و بی تابی گل تبریز بحر عمانی

در ادامه مراسم استاد حسن علیزاده پروین رئیس هیئت مدیره ی کانون پیش کسوتان صدا و سیما طی سخنانی از دکتر حمید صبری بعنوان چهره ای تلاشگر - مصمم – خستگی ناپذیر و موفق یاد کرد و افزود دکتر حمید صبری فرهیخته ای که با چند ویژگی از جمله حوزوی بودن و همزمان دانشگاهی بودن وی است که در حرکت های علمی خود وحدت علمی حوزه و دانشگاه را عملی کرده است. وی آتش فشانی از عاطفه و محبت و احساس و تلاش می باشد. ویژگی دیگرش قوام و استحکام خانواده ی ایشان است که در خانواده و همسر و فرزندانش به ظهور رسیده و ما شاهد یک خانواده ی موفق و مستحکم هستیم.

علیزاده پروین با ذکر تالیفات استاد صبری گفت تنوع موضوعات در آثار ایشان عمق عظمت علمی این شخصیت علمی را نشان می دهد که توانسته در عرصه های مختلف از جمله اذربایجان شناسی – دین – هنر – ارتباطات ـ روابط عمومی و ... تلاش مجدانه ای داشته باشد.غلام علی فتح آبادی از مدیران کل سابق صدا و سیما نیز طی سخنانی استاد دکتر حمید صبری را از چهره های علمی کشورمان برشمرد که افتخار آذربایجان می باشند. ایشان افزودند: امروز دکتر حمید صبری راهی را می رود که ادامه ی راه علامه استاد محمد تقی جعفری رفته است.فتح آبادی در پایان صحبت های خود این جمله را بیان کرد که یادمان نرود که دکتر حمید صبری علاوه بر همه ی این مطالب یک رزمنده دلاور در جبهه ها بود.

سخنران رسمی این مراسم دکتر محمد رضا پور محمدی ریاست دانشگاه تبریز بود. وی با ابراز خوشحالی و سرور از بودن در جمع دوستان صمیمی صدا و سیما و همکاران قدیمی گفت : شاید از سنت های رایج سال های اخیر در کشورمان همین جلسات نکوداشت و تجلیل از کسانی که منشاء خدمت و اثر شده اند باشد و تجلیل از دکتر حمید صبری در واقع تجلیل از مقام علم و فرزانگی است. دکتر پور محمدی افزود: امروزه ما نیازمند به الگوسازی در کشورمان هستیم. تبریز حافظیه و سعدیه ندارد اما تبریز همچنان اسطوره ی تاریخ مانده است. شخصیت های آذربایجان در طول تاریخ بی نظیر بوده است و ما امروز شاهد حضور تلاشگران علمی چون استاد دکتر حمید صبری را در آذربایجان داریم. البته معرف باید اقوی از معرف باشد. رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه برای اینکه گسست نسلی ایجاد نشود ما باید الگو های خود را بشناسیم. سرمایه اصلی تاریخ نیست – نژاد و رنگ نیست- جغرافیا نیست ، بلکه فرهنگ و منابع انسانی در جوامع است و یکی از انسان های شایسته جامعه ی ما اقای دکتر حمید صبری است.

دکتر پور محمدی افزود: دانشمندان و چهره های علمی جهانی مطالبی را در ارتباط با مقام علمی استاد صبری ذکر کرده اند که من آنهارا عرض می کنم. برای نمونه پروفسور حسام الدین بیان از دانشگاه عالی دفاع ... آقای دکتر حمید صبری با کوشش خستگی ناپذیر در کاروان عاشقان دانش روابط عمومی قدم های بزرگی را برداشت که من به عنوان معلمی کهنسال او را تحسین میکنم .

پروفسور حسن بشیر از دانشگاه امام صادق علیه السلام اینجانب همچون گذشته علاوه بر تقدیر از فعالیت های خوب و شایسته ی دکتر حمید صبری تدوین دایره المعارف روابط عمومی ایران را شایسته ی تقدیر ویژه می دانم و عرض می کنم آنان که قلبی بزرگ دارند می توانند کارهای بزرگ و شایسته انجام دهند و من به شما می بالم .

پروفسور یحیی کمالی پور از دانشگاه پوردو آمریکا دایره المعارف روابط عمومی که با همت استاد و پژوهشگر ایرانی جناب آقای دکتر حمید صبری که در دست انتشار است این اقدام مفید را تبریک گفته برای ایشان آرزوی توفیق در راه توسعه ی ارتباطات و روابط عمومی هستیم. حاج علی نوا داد معاون برنامه ریزی استانداری و مدیر کل سابق صدا و سیما نیز طی سخنانی از تلاش های علمی استاد صبری تقدیر کرد. وی حمید صبری را شخصیتی وفادار – مهربان – عالم و تلاشگر عنوان کرد و افزود در مدت چندین دهه رفاقت همکاری و دوستی در ایشان همیشه تلاش و کوشش و مهربانی دیدم . و امروز همه ی همکاران صدا و سیما به وجود او افتخار می کنیم و به خانواده ایشان ، بویزه همسر فداکار و فرزندانش تبریک می گوییم .

استاد هاشم چاووشی از هنرمندان آذربایجان و پیش کسوت صدا و سیما و آقای احمد شیرین دل معاون صدای سابق صدا و سیما سخنانی در تجلیل و تقدیر از مقام علمی استاد صبری بیان نمودند . در ادامه هدایا و چندین لوح تقدیر به دکتر صبری اهدا شد. در پایان مراسم نکوداشت استاد دکتر حمید صبری مطالبی را ارائه نمود که عینا تقدیم حضورتان می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

من رانده زمیخانه ام از من بگریزید آشفته ودیوانه ام از من بگریزید

مست و مدهوشم و از بند رهایم نکنید بجز از عاشق دیوانه صدایم نکنید

خدای سبحان را شاکرم برای همه چیز داده ها و نداده هایش که همه از سر لطف و حکمت الهیه است .

تقدیر و تشکر می کنم از هیئت مدیره کانون باز نشستگان صدا و سیما بویژه آقایان حسن علیزاده پروین و اکبر انصاری عزیز و حمزه زاده بزرگوار که این مراسم را بر پا کردند.حقیر دوست داشتم این تجلیل برای همکارانی که قابلیت آنها و استحقاق آنها بیش از بنده بود بر گزار می شود ولکن قرعه بنام حقیر افتاد.بهر حال ممنونم از همه دوستان ،همکاران ،مدیران ،خاک پای همهء بزرگواران را می بوسم .هر آنچه موفقیت برایم بود همه از لطف خداست .وهذا من فضل ربی. و از توجهات خاصه حضرت ولی عصر عج است .

دهه پنجاه متاثر از استادم میرزا حسن علی نجابت شیرازی و در دهه 60در طول 8سال دفاع مقدس برایم سرشار از معنویت و عشق و حماسه بود در تاروپودم اثر گذاشت جنگ و دفاع جانانه.

در دهه 60 وارد رسانه شدم و اولین اساتیدم استاد اکبر انصاری در حوزه تهیه کنندگی و برنامه سازی تلویزیون و استاد حسن علیزاده پروین در حوزه تحقیق و پژوهش. ایشان ادب و صداقت را هم برایم آموختند.و مرا به رمز و راز پژوهش آشنا کردند.و امروز هر چه دارم رهین راهنمایی های علیزاده پروین عزیز است. دهه 90 اساتیدی چون پروفسور حسام الدین بیان ،پروفسور یحیی کمالی پور ،پروفسور علی اکبر جلالی پدر فناوری نوین ایران ،پروفسور حسن بشیر ،پروفسور حمید مولانا و پروفسور باقر ساروخانی نیز تاثیر عمیقی در حرکت های علمی ام گذاشتند.و یکی از دغدغه های رهبر مهربان و فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... امام خامنه ای بومی سازی علم و جنبش نرم افزاری بود .حقیر برای تحقق آن این مسیر را پیمودم و در بخش بومی سازی علم مصمم شدم دایره المعارف روابط عمومی ایران را تدوین کنم که انشااله تز درجه پروفسوری ام خواهد بود.

کشور ما امروز بیش از هر چیز به تولید علم و اندیشه و بومی سازی علم نیاز دارد و ما برای رسیدن به اوج قله علمی و تحقق چشم انداز 1404 شمسی سر از پا نشناسیم و روز وشب تلاش کنیم که ایران سرفراز اسلامی در مقام اول منطقه در عرصه های مختلف علمی – اقتصادی فرهنگی و سیاسی باشد انشااله....

من از خانواده ام که هم در طول 8سال دفاع مقدس و هم در مسائل و مشکلات متحمل بودند و زحمات مرا تحمل کردند بویژه همسرم تشکر میکنم واز فرزندانم رضا و سمیه و عروس ودامادم که دانایی هزارۀ سوم را بمن آموزش می دهند تقدیر می نمایم .

خواب میدیدم مرا دستی کریم

می برد تا برکۀ هور العظیم

خواب دیدم جاری اروندرود

موج میزد ،شعر رفتن می سرود

خواب دیدم سجده را بر مهر دشت

فتح فاو و ساقی والفجر هشت

گفتنی است که تنی چند از اساتید از جمله استاد اسفندیار هروی - سید حسین معین فرد - محمد فرج پور - رسول مهدی نژاد - حاج آقا کتابی – جواد ندیمی و تنی چند از اساتید حضور داشتند.

در بخشی از متن لوح تقدیر هیئت مدیرۀ کانون باز نشستگان صدا و سیما آمده:

جناب آقای دکتر صبری همکار ارجمند و پیشکسوت ،بی تردید مجموعۀ تالیفات شما درس آموز و امید بخش است.و حرکت را معنا می بخشد. هر چند محقق هر گز در سودای پاداش کار شاق اما ظریف، پژوهش را بر خود هموار نمیکند ولی مخاطبان سره از نا سره باز می شناسند و به قدر بایست می ستایند..

اینک همکاران شما در کانون پیشکسوتان با ابراز خوشحالی از موفقیت های شما ضمن ارج نهادن به زحمات چندین سالۀ جنابعالی در تألیفات 36 عنوان کتاب تحقیق آن را شایستۀ تحسین می دانند و هم کسوتی شما مباهات می کنند.

در لوح تقدیر سید محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز آمده است:

برادر گرامی، جناب آقای دکتر حمید صبری

...حضور چندین سالۀ جنابعالی در رسانۀ ملی و تلاش مستمرتان در حوزه های پژوهش و روابط عمومی که با تألیفاتی متعدد همراه بوده است شایستۀ تقدیر و سپاس است .تجلیل از چهار دهه فعالیت علمی و پژوهشی تان فرصتی مغتنم را فراهم آورد تا بنوبۀ خود به تلاش علمی و پژوهش محورتان ارج نهند

روزهای قرین توفیق را برای شما برادر فرهیخته و گرامی آرزو می کنیم

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد