درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1822صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 مهر 1391 - 12:10
گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت کشور
معاون اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: حرکت روابط عمومی به سمت علمی شدن ضروری است. اسماعیل بایبوردی در مراسم دومین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت کشور در تالار حکمت دانشگاه گیلان افزود: فقر محسوس منابع علمی و پژوهشی از مهمترین چالش های کنونی روابط عمومی ها در دانشگاه است.
  

 معاون اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها گفت: حرکت روابط عمومی به سمت علمی شدن ضروری است.
اسماعیل بایبوردی در مراسم دومین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت کشور در تالار حکمت دانشگاه گیلان افزود: فقر محسوس منابع علمی و پژوهشی از مهمترین چالش های کنونی روابط عمومی ها در دانشگاه است.
وی اظهار کرد: 60 سال از تاسیس روابط عمومی های نوین در کشور می گذرد اما هنور فقط حدود 60 کتاب در این باره به چاپ رسیده است.
معاون اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ضرورت توجه به دانش روز در روابط عمومی ها خاطرنشان کرد: استفاده از شیوه های سنتی تبلیغات و اطلاع رسانی، موجب رکود روابط عمومی ها از جمله روابط عمومی دانشگاه ها می شود.
وی بیان کرد: اجرای سیاست های اطلاع رسانی دولت، همکاری با رسانه های گروهی، پاسخگویی به پاسخ ها و ابهامات، برگزاری مراسم و مناسبت ها و مدیریت پایگاه های اطلاع رسانی الکترونیک از جمله وظایف روابط عمومی هاست.
به گفته بایبوردی؛ اگر دولت ها ضمن احساس مسوولیت در برابر مردم، خود را ارتباط محور بدانند، در چنین شرایطی نقش روابط عمومی ها اهمیتی دوچندان می یابد.
وی افزود: روابط عمومی ها حاملان و عاملان ارتباط و اطلاع رسانی هستند و به واسطه ارتباط با رسانه های گروهی، نقش مهمی دارند.
معاون اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: روابط عمومی با توجه به نقش مهم شان می توانند مشروعیت، مقبولیت، مشارکت و اعتماد را در جامعه به وجود آورند.
وی به برگزاری دومین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت و اهمیت چنین جشنواره هایی اشاره و تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها از جمله روش های سنجش میزان توسعه یافتگی و پیشرفت نهادهای روابط عمومی های کشور است.
 

اهداف برگزاری جشنواره
دبیر شورای روابط عمومی دانشگاه های منطقه هشت کشور گفت: معرفی الگوهای موفق در روابط عمومی، ارتقاء جایگاه روابط عمومی، تقویت روحیه علمی و پژوهشگری در حوزه روابط عمومی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
ارزیابی فعالیت های روابط عمومی در منطقه کوچک تر و آمادگی برای شرکت در جشنواره کشوری از دیگر اهداف برگزاری دومین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت کشور است.
وی اظهار کرد: بیش از150اثر در 10 بخش از دانشگاه های گیلان، مازندران، قزوین، سمنان و گلستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از ارزیابی توسط داوران، روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف انتخاب شدند.
به گفته یحیی پور؛ 43 اثر از دانشگاه مازندران، 31 اثر از دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی، 28 اثر از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، 18 اثر از دانشگاه گیلان، 10 اثر از دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل و سایر دانشگاه ها نیز زیر 10 اثر ارسال کردند.
وی با بیان این مطلب که در این جشنواره رونمایی از تمبر و پرچم دبیرخانه منطقه هشت کشور انجام گرفته، بیان داشت: رونمایی از وبلاگ منطقه هشت، سایت اطلاع رسانی و سرود منطقه هشت از جمله برنامه ها در جشنواره های بعدی است.
وی ادامه داد: برگزاری کارگاهی با عنوان ˈراهکارهای موفقیت در جشنواره و آیتم های داوریˈ و نشست مدیران روابط عمومی های منطقه هشت کشور به منظور بررسی آسیب ها، نقاط قوت و ضعف جشنواره اول و دوم از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.
یحیی پور اضافه کرد: جشنواره معرفی خبرنگاران برتر منطقه هشت کشور نیز در کنار این جشنواره برگزار شده که در آن خبرنگاران برتر منطقه هشت کشور در پنج بخش خبر، گزارش ، تیتر، مصاحبه و عکس انتخاب شدند.
 

برگزیدگان جشنواره
در این جشنواره در بخش فعالیت های تبلیغات و انتشارات، ارتباطات، فعالیت روابط عمومی الکترونیک و نظارت و برنامه ریزی و ارزیابی ˈسید هاشم میرشمسیˈ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رتبه اول را کسب کرد.
در بخش فعالیت های اطلاع رسانی، مراسم ها و مستندسازی ˈحسین یحیی پورˈ از دانشگاه مازندران، در بخش ویژه جشنواره ˈاسماعیل خالقیˈ از دانشگاه گیلان، در بخش فعالیت های ایده های نو ˈاحمد گلچوˈ از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در بخش فعالیت های توانمندسازی ˈعلیرضا مومنیˈ از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و در بخش پژوهش و افکارسنجی مربوط به کارشناسان روابط عمومی ˈسعید رهسپارˈ از دانشگاه گیلان اول شدند.
همچنین در بخش تجلیل از خبرنگاران دانشگاه های منطقه هشت کشور، ˈرقیه ابراهیم زادهˈ از گیلان در بخش خبر و گزارش، ˈمحمد اسماعیل پوریوسفˈ در بخش تیتر و عکس و ˈمحمدعلی پوریوسفˈ در بخش مصاحبه هر دو از مازندران اول شدند.

دومین جشنواره معرفی روابط عمومی های برتر دانشگاه های منطقه هشت کشور روز یکشنبه با حضور مدیران روابط عمومی های دانشگاه های استان های گیلان، مازندران، قزوین، سمنان و گلستان در تالار حکمت دانشگاه گیلان در رشت برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد