درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18216صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 23 مرداد 1394 - 13:45
دماوند؛ برترین روابط عمومی هلال‌احمر در استان تهران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم تجلیل از فعالان خبری جمعیت هلال‌احمر استان تهران برگزار و شهرستان دماوند به عنوان برترین روابط عمومی این استان معرفی شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم تجلیل از فعالان خبری جمعیت هلال‌احمر استان تهران برگزار و شهرستان دماوند به عنوان برترین روابط عمومی این استان معرفی شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران، در مراسمی با حضور مدیرعامل،‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و معاونان جمعیت هلال‌احمر استان تهران و مدیرمسئول روزنامه شهروند، از خبرنگاران و فعالان عرصه خبری که در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر فعال بودند، تجلیل شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، تشکیل این نشست را نمونه بارز توجه ویژه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران به امر اطلاع‌رسانی دانست.

نورالله نصرتی در ادامه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان تهران اظهار داشت: در پنج ماه سال جاری، 152 خبر و گزارش ستادی و 149 خبر و گزارش از فعالیت‌های شعب جمعیت هلال‌احمر استان تهران همراه با بیش از 100 عکس خبری و امدادی در سایت‌های مختلف خبری انتشار یافته است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به موقع و مؤثر وظیفه اولیه روابط عمومی در نهادی همچون جمعیت هلال‌احمر است، گفت: از همکاران مسئول یا خبرنگار در شعب جمعیت هلال‌احمر استان تهران انتظار می‌رود تا سرعت عمل خود را در انعکاس اخبار و فعالیت‌های این جمعیت به خصوص در زمینه اقدامات امدادی حوزه تابعه افزایش دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران نیز در ادامه بیان کرد: روابط عمومی و خبرنگاران جمعیت هلال‌احمر آینه این جمعیت هستند، چراکه تمام اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال‌احمر به وسیله روابط عمومی انتشار پیدا می‌کند.

غلامرضا گنج‌آبادی افزود: انعکاس خبری فعالیت‌های تلاشگران و خدمتگزارانی که در مجموعه‌ای همچون جمعیت هلال‌احمر خدمت می‌کنند، توفیق بزرگی است.

وی ادامه داد: انعکاس درست خدمات تلاشگران این جمعیت توفیق می‌خواهد، خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع‌رسانی هم قدر جمعیت هلال‌احمر و هم قدر کار خود را بدانند.

در این نشست، از تمام مسئولان روابط عمومی‌های شعب جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

همچنین روابط عمومی‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های دماوند، پاکدشت و پیشوا نیز به دلیل کمیت و کیفیت مطلوب اخبار و گزارش‌های ارسالی حوزه تابعه به عنوان روابط عمومی‌های برتر جمعیت هلال‌احمر استان تهران معرفی شدند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد