درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17992صفحه نخست » پنجشنبه، 8 مرداد 1394 - 13:16
شماره جدید ماهنامه تبلیغات بازرگانی منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و یک ماهنامه تبلیغات بازرگانی انتشار یافت. در این شماره به موضوعاتی از قبیل، تبلیغات 10 شرکت برتر در رسانه، بازاریابی در زیرزمین؛ قانون تبلیغات معلق در هوا، 9 ویژگی مدیریتی کارآفرینان موفق و مشتری مداری مسوولانه و چالش‌های پیش روی آن پرداخته شده.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و یک ماهنامه تبلیغات بازرگانی انتشار یافت.


در این شماره به موضوعاتی از قبیل، تبلیغات 10 شرکت برتر در رسانه، بازاریابی در زیرزمین؛ قانون تبلیغات معلق در هوا، 9 ویژگی مدیریتی کارآفرینان موفق و مشتری مداری مسوولانه و چالش‌های پیش روی آن پرداخته شده.

همچنین در بخش گفت‌وگوی این شماره، دیدگاه‌های دکتر علی اکبر رضایی از متخصصان حوزه مدیریت فرهنگی کشور در خصوص موضوع آسیب شناسی فرهنگی حاصل از تبلیغات تجاری ایران از منظر سیاست‌گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در بخش سر مقاله این شماره به نقش تبلیغات به عنوان یک ابزار فرهنگی که موجبات تحول جامعه را فراهم می‌آورد اشاره شده و نویسنده بر این نکته تاکید داشته که دولت به مفهوم عام و مجریان امور به مفهوم خاص نمی‌توانند بدون آگاهی و شناخت عمیق از اوضاع پیرامون و محیط فرهنگی و تبلیغات و تاثیر متقابل آن‌ها بر یکدیگر، به دستکاری اجزای متناظر و متقابل دو مقوله یاد شده بپردازند.

در بخش دیگری از این نشریه گزارشی در خصوص هزینه‌های تبلیغات در صنایع مختلف و گروه‌های کالایی مصرفی طی 6 ماهه اول سال 92 در قالب جداول آماری و مستندات تحقیق همراه با نتایج آن به شکل کامل ارائه شده است.

گفتنی است در بخش اخبار این شماره به موضوع اهمیت ایجاد برند در صنعت خشکبار ایران به عنوان حلقه گمشده این صنعت اشاره شده و همچنین لزوم استاندارد و صنایع تکمیلی برای رونق بیشتر آن از سوی مسوولین و متولیان مورد توجه قرار گرفته است.

mbanews.ir

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد