شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شماره پنجاه و نه، شصت و شصت و يك ماهنامه تبليغات بازرگاني انتشار يافت.
در اين شماره به موضوعاتي از قبيل، تبليغات 10 شركت برتر در رسانه، بازاريابي در زيرزمين؛ قانون تبليغات معلق در هوا، 9 ويژگي مديريتي كارآفرينان موفق و مشتري مداري مسوولانه و چالشهاي پيش روي آن پرداخته شده.
همچنين در بخش گفتوگوي اين شماره، ديدگاههاي دكتر علي اكبر رضايي از متخصصان حوزه مديريت فرهنگي كشور در خصوص موضوع آسيب شناسي فرهنگي حاصل از تبليغات تجاري ايران از منظر سياستگذاري مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.
لازم به ذكر است در بخش سر مقاله اين شماره به نقش تبليغات به عنوان يك ابزار فرهنگي كه موجبات تحول جامعه را فراهم ميآورد اشاره شده و نويسنده بر اين نكته تاكيد داشته كه دولت به مفهوم عام و مجريان امور به مفهوم خاص نميتوانند بدون آگاهي و شناخت عميق از اوضاع پيرامون و محيط فرهنگي و تبليغات و تاثير متقابل آنها بر يكديگر، به دستكاري اجزاي متناظر و متقابل دو مقوله ياد شده بپردازند.
در بخش ديگري از اين نشريه گزارشي در خصوص هزينههاي تبليغات در صنايع مختلف و گروههاي كالايي مصرفي طي 6 ماهه اول سال 92 در قالب جداول آماري و مستندات تحقيق همراه با نتايج آن به شكل كامل ارائه شده است.
گفتني است در بخش اخبار اين شماره به موضوع اهميت ايجاد برند در صنعت خشكبار ايران به عنوان حلقه گمشده اين صنعت اشاره شده و همچنين لزوم استاندارد و صنايع تكميلي براي رونق بيشتر آن از سوي مسوولين و متوليان مورد توجه قرار گرفته است.
mbanews.ir