درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17947صفحه نخست » دوشنبه، 5 مرداد 1394 - 12:53
بازاریابی محتوا قلب تپنده کسب و کارهای پیشرو
تبلیغات سنتی و بازاریابی مرسوم اثرگذاری خود را بر مشتریان بالقوه از دست داده است. امروز شرکت های کوچک و بزرگ با چالش اثرگذاری بر مخاطب مواجه شده اند. چالشی که اثر خود را مستقیما بر روی سود و زیان آنها می گذارد.
  

بازاریابی محتوا قلب تپنده کسب و کارهای پیشرو

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دوره مبانی بازاریابی محتوا با هدف شناساندن مزیت های بازاریابی محتوا و راهکارهای پیاده سازی آن در کسب و کارهای ایرانی، از روز چهارشنبه 21 مردادماه به مدت 16 ساعت در دو روز متوالی برگزار می‌شود. پس از طی این دوره گواهی حضور به دانش پژوهان اعطا خواهد شد.

برای هر فردی پیش آمده که زمان پخش آگهی‌های تبلیغاتی، کانال تلویزیون را عوض کرده، بی تفاوت از کنار تبلیغات روزنامه رد شده و چشمان خود را از میان انبوه بنرهای اینترنتی به سمت اندک اطلاعاتی که برایش جذاب بوده هدایت کرده باشد.

حقیقت این است که تبلیغات سنتی و بازاریابی مرسوم اثرگذاری خود را بر مشتریان بالقوه از دست داده است. امروز شرکت های کوچک و بزرگ با چالش اثرگذاری بر مخاطب مواجه شده اند. چالشی که اثر خود را مستقیما بر روی سود و زیان آنها می گذارد. اینجاست که بازاریابی محتوا (Content Marketing) وارد صحنه می شود و توجه کسب کارها را به خود جلب می کند. شاید ترکیب بازاریابی محتوا به چشم و گوش خیلی‌ها ناآشنا باشد. عمر این شاخه بازاریابی در دنیا کمتر از ده سال است. اما جالب است که در همین مدت کم به سرعت خودش را در دل کسب و کارهای کوچک و بزرگ دنیا جا کرده؛ اگرچه هنوز کمتر کسب و کار ایرانی وجود دارد که این موتور قدرتمند را درون خود روشن کرده باشد. بازاریابی محتوا رفته رفته قلب فعالیت های بازاریابی کسب و کارهای پیشرو شده است. به طوری که ست گادین(Seth Godin) نظریه پرداز و متفکر حوزه بازاریابی، بازاریابی محتوا را تنها چیزی می داند که از بازاریابی مانده است.

در دوره مبانی بازاریابی محتوا، پایه های اساسی بازاریابی محتوا و نحوه بکارگیری آن در سازمان و کسب و کار تشریح می‌کند.

در طول این دوره مفاهیم اساسی بازاریابی محتوا به بحث گذاشته می شود. این مفاهیم عبارت اند از:

· چیستی و چرایی بازاریابی محتوا

· توسعه مدل کسب و کار(Business Model) بر مبنای بازاریابی محتوا

· تحلیل چرخه زندگی مشتریان و پرسونای مخاطب(Audience Persona)

· مبانی داستانگویی(StoryTelling) در بازاریابی محتوا

· مدیریت موثر فرآیند تولید، توزیع و اندازه گیری محتوا

· پیاده سازی استراتژی محتوا در قالب تقویم سردبیری(Editorial Calendar)

این دوره به شرکت کنندگان دیدی تازه نسبت به مفهوم بازاریابی برای مخاطبان امروز می بخشد و می آموزد چگونه داستان کسب و کار خود را برای مخاطبانشان بگویند تا با مجموعه و محصولش درگیر شوند. پس از این دوره می توانند با امکانات موجود خود یک استراتژی موثر را برای بازاریابی کسب و کار و سازمان خود تدوین کنند و با اجرا کردن آن یک مزیت رقابتی قوی را برای خود ایجاد کنند.

 

منبع: روزنامه انتخاب

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد