درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 178صفحه نخست » خبر یکجمعه، 4 فروردین 1391 - 15:05
بررسی وضع و عملکرد روابط عمومی در سال 90
در گفت و گو با سیدشهاب سیدمحسنی مدرس روابط عمومی - با توجه به اینکه ساختار روابط عمومی در ایران دولتی است به نظر می رسد برای برون رفت از وضعیت موجود روابط عمومی ها باید دارای متولی مشخصی به همراه برنامه ای جامع برای روابط عمومی ها در کشور تعیین گردد که برای روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان ها ضمن تعیین سیاست های کاری از تمامی حرکت های علمی، آموزشی و اجرایی در حوزه روابط عمومی حمایت شود.
  

وضع و عملکرد روابط عمومی در سال 1390 را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظرم روند ثابتی را روابط عمومی از منظر علمی و اجرایی در سال نود همانند سال های اخیر طی کرده است و جز برگزاری چند رویداد علمی که توسط موسسات خصوصی روابط عمومی انجام شده کار شاخص دیگری انجام نشده است.

 

عده ای معتقدند روابط عمومی کشور در سال 1390 دچار رکود طولانی است، نظر شما چیست؟

کاهش انگیزه از سوی شاغلان و دست اندرکاران روابط عمومی ها به علت مشکلات عدیده ساختاری و تشکیلاتی، اعتباری وآموزشی را شاید بتوان دلیلی بر رکود روابط عمومی ها دانست.

 

برای برون رفت از این وضعیت، چه پیشنهادی دارید؟

با توجه به اینکه ساختار روابط عمومی در ایران دولتی است به نظر می رسد برای برون رفت از وضعیت موجود روابط عمومی ها باید دارای متولی مشخصی به همراه برنامه ای جامع برای روابط عمومی ها در کشور تعیین گردد که برای روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان ها ضمن تعیین سیاست های کاری نسبت به برگزاری گارگاه های آموزشی تخصصی و جشنواره برترین های روابط عمومی در کشور با همکاری موسسات خصوصی روابط عمومی اقدام نموده و از تمامی حرکت های علمی، آموزشی و اجرایی در حوزه روابط عمومی حمایت و درآن مشارکت شود.

تلاش برای اجرایی شدن بخشنامه ها ودآیین نامه های ابلاغی دولت درخصوص روابط عمومی ها،ارزیابی علمی ودمستمر از روابط عمومی ها و ارایه الگوهای برتر روابط عمومی درکشور، حمایت از کتب و مقالات علمی روابط عمومی، جلوگیری از انتصاب افراد غیر متخصص در پست های مدیریتی روابط عمومی، ارتقاء جایگاه سازمانی، تقویت نیروی انسانی متخصص و افزایش اعتبارات از جمله راهکارهایی است که می تواند در توسعه و تحول روابط عمومی ها در ایرا ن مثمر ثمر باشد.

 

مهم ترین نقاط مثبت و منفی روابط عمومی در سال 1390 از نظر شما کدامند؟

 نقاط مثبت را می توان همان رویدادهای علمی در قالب همایش ها وکارگاه های آموزشی دانست که در زمینه روابط عمومی انجام شد، همچنین انتشار تعدادی کتاب جدید تخصصی در این زمینه قابل ذکراست. نقاط منفی نیز در کنار مشکلات و محدودیت های ساختاری، اعتباری و آموزشی را می توان  کاهش انگیزه و میل و رغبت اکثریت دست اندرکاران روابط عمومی ها برای مشارکت در اعتلای دانش وحرفه گرایی بیشتر درخصوص روابط عمومی عنوان کرد.

 

چشم انداز روابط عمومی در سال 1391

 به نظر می رسد با توجه به اینکه سال 91، سال پایانی دولت دهم می باشد، روابط عمومی ها ملزم به تحرک اطلاع رسانی بیشتری از خدمات و دستاوردهای دولت شوند، هر چند زمانی می توانند به صورت حرفه ای و کارآمد دراین بخش عمل کنند که مشکلات و محدودیت های که ذکر آن رفت برطرف گردد، چراکه حمایت های مقطعی از روابط عمومی ها هیچگاه کارگشا وپایدار نبوده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد