درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17762صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 23 تیر 1394 - 08:12
واکنش روابط عمومی صدا و سیما به شایعات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر می شود کذب محض است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما گفت: بسیاری از مطالب و شایعاتی که درباره رسانه ملی در برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر می شود کذب محض است.
 

داوود نعمتی انارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان این مطلب افزود: به برخی مطالبی و خبرهایی که منتشر می‌شود و منبع مشخصی هم ندارد اصلا نمی توان به عنوان خبر استناد کرد چون از پایه و اساس نادرست است.وی با اشاره به شایعه تفکیک جنسیتی در رسانه ملی که اخیرا منتشر شده بود و تکذیب شد گفت: در این خصوص اعلام کردیم اصلا مصوبه ای نبوده است و خبر از ابتدا به دروغ در سایت‌ها منتشر شد و بر این باوریم که این نوع مطالب قصدی جزء تخریب اذهان جامعه در خصوص سازمان صدا و سیما ندارد.

نعمتی افزود: توصیه ما این است که رسانه ها از جمله سایت‌ها به انتشار مطالبی که از صحت آن مطمئن نیستند استناد نکنند و با چاپ مطالب کذب اجازه ندهند فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در سازمان صدا و سیما صورت می گیرد زیر سؤال برود.


وی درباره واکنش رسانه ملی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما نسبت به این اخبار نادرست گفت: ما به خیلی از مطالب و اخبار کذب پاسخ نمی دهیم چون شایعه ای بیش نیست و برای آن ارزشی قائل نیستیم.
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما افزود: وظیفه ما به عنوان روابط عمومی این است که با انتشار آخرین خبرهای حوزه های برنامه سازی، اطلاع رسانی کنیم و تلاش کنیم اخبار درست رسانه را در قالب بسته های خبری انتشار دهیم و اگر شبهه ای وجود داشت به آن پاسخ دهیم.


نعمتی دور جدید فعالیت های روابط عمومی سازمان را تقویت اطلاع رسانی دانست و گفت: امیدواریم تا به درخواست‌ها و سؤال‌های مرتبط به نحو مقتضی پاسخ دهیم و بر این باوریم تا زمانی که به اطلاعات صحیح دست یابیم، از پاسخگویی عجولانه بپرهیزیم.


وی مطالبی که راجع به سازمان منتشر می شود را به چند دسته تقسیم کرد و ادامه داد: برخی از این مطالب مبتنی بر اصول نقد هستند و فعالیت ها را منصفانه نقد می کنند؛ این مطالب در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز مطرح می کنند و نقد سازنده است و گروه‌های برنامه ساز از این گونه نقدها استقبال می کنند و آن را در برنامه های خود مد نظر قرار می دهند.


مدیرکل روابط عمومی صداوسیما افزود: یک سری از مطالب درباره سازمان منتشر می شود که رویکرد تخریبی دارد و بدون دلیل سازمان را متهم به ندانم کاری می کند که هدفی جزء بی اعتماد سازی ندارد.


نعمتی گفت: این مطالب ناظر بر تفکرات جناحی است و رویکردی تخریبی دارد و ما سعی می کنیم به آن ها بی تفاوت باشیم؛ اینکه در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی مطالبی تخریبی گذاشته می شود و دیدگاه‌هایی نیز مطرح می شود نباید به عنوان منابعی موثق مورد ارزیابی قرار گیرد و پاسخ دادن به آن ها نیز لازم نیست.


وی افزود: تلاش ما بر این است مطالب را به دقت رصد کنیم و آنجا که حس می کنیم حقی ضایع می شود و شبهه ای ایجاد می شود، پاسخ دهیم.


نعمتی ادامه داد: مدیریت سازمان صدا و سیما نگاه مردم را ارج می نهد و بخشی هم با عنوان مدیریت امور مخاطبان داریم که در این بخش دیدگاه‌های مردم درباره برنامه‌ها رصد می شود و ملاک بسیار خوبی برای تصمیم گیری در برنامه سازی‌هاست.


مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پایان گفت: جریانی رسانه‌ای در روابط عمومی رسانه ملی در ماه‌های اخیر با هدف افزایش حجم اطلاعات و اخبار و از طرفی پاسخگویی به مطالب منتشر شده ایجاد شده است و سعی دارد آخرین اخبار و اطلاعات را به مخاطبان برساند و به تنویر افکار عمومی در پاسخگویی به مطالب کذب بپردازد.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد