درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17755صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 22 تیر 1394 - 21:40
بلاگ: ابزاری برای مشتریان
دانیل دساینر - همه ما می دانیم که بلاگ ها یکباره توانسته اند اینترنت را تسخیر کرده و توجه همگان را به خود جلب کنند. میلیون ها نفر از مردم، افکار، عقاید، آرزوها، شایعه پراکنی ها، تبلیغات، گله ها و شکایت های خود را از طریق وبلاگ های شخصی خود پست می کنند. به نظر می رسد که بلاگ ها دارند تصدی همه امور را بر عهده می گیرند. اما این امر هنوز محقق نشده است.
  


 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه ما می دانیم که بلاگ ها یکباره توانسته اند اینترنت را تسخیر کرده و توجه همگان را به خود جلب کنند. میلیون ها نفر از مردم، افکار، عقاید، آرزوها، شایعه پراکنی ها، تبلیغات، گله ها و شکایت های خود را از طریق وبلاگ های شخصی خود پست می کنند. به نظر می رسد که بلاگ ها دارند تصدی همه امور را بر عهده می گیرند. اما این امر هنوز محقق نشده است.

همچنین وبلاگ ها دارند ظاهر مشاغل آنلاین را تغییر می دهند. در حال حاضر، مصرف کنندگان می توانند روی افراد بیشتری تاثیرگذار باشند. میزان تجارب منفی و مشترک مصرف کنندگان، دست کم ده برابر تجارب مثبت آن هاست. موسسات مختلف باید توجه داشته باشند که هیچ چیز بدتر از بی اعتنایی و بی توجهی به مشتریان نیست! با پیدایش بلاگینگ، قدرت و تاثیر مشتریان ناراضی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

در حال حاضر، بسیاری از مشاغل با مساله نوسان ازدحام منفی در نتایج حاصل از موتور پژوهشی مواجهند که به دنبال شکایات و اتهامات بلاگرهای ناراضی ایجاد شده است. این قبیل تبلیغات منفی و آنلاین از نظر «فرهنگ پژوهش» بسیار زیانبار است. فرهنگ پژوهش به گروهی از مصرف کنندگان مربوط می شود که فعلا همه پژوهش های مربوط به شرکت و تولیدات خود را با استفاده از وب انجام می دهند. تبلیغات منفی تاثیر زیادی بر آن ها می گذارد چون آن ها ده نتیجه پژوهشی اول را در هر تحقیق دنبال می کنند.

من اگر بخواهم اطلاعات جدیدی را در مورد یک محصول یا یک شخص به دست بیاورم در سایت Google جستجو می کنم. اگر نتایج اولیه شامل شکایات و اعتراضات مصرف کنندگان باشد، در این صورت احتمال این که به نتایجی که در دنباله آن ها آمده توجه کنم کمتر می شود. اگر بی درنگ احساس خطر کنیم، این امر موجب می شود که حس کنجکاوی یا تمایل ما به خطرپذیری در مورد چیزهای جدید سرکوب شود.

به همین علت است که جستجو و پژوهش از اهمیت زیادی برخوردارند، بهینه سازی موتور جستجو مساله مهمی است و افراد باید در نوشته های خود، با دقت بیشتری عمل کنند.


یک شرکت چگونه می تواند از نظر اخلاقی با مطبوعات منفی مبارزه کند؟ اجازه بدهید سناریوی آن را طرح ریزی کنیم. شرکت Z متوجه می شود که در 10 نتیجه حاصل از جستجو در مورد اسامی محصولات آن ها، شکایات و اعتراضات مصرف کنندگان در مورد کارآیی این تولیدات آمده است. این شرکت، بلافاصله مضمون شکایات را جستجو کرده و به آن ها پاسخ می دهد و از این طریق مشکل کاربران را حل کرده یا راه های دیگری را پیشنهاد می کند.
بلاگ ها روش موثری برای کنترل روابط عمومی محسوب می شوند.

 

هر شرکت باید یک بلاگ داشته باشد که به سایت آن شرکت متصل است. مصرف کنندگان می بایست از این موقعیت برخوردار باشندکه سوالات خود را بپرسند و شکایات خود را مستقیما مطرح سازند. پاسخگویی به این قبیل مسایل، هم باعث کاهش فشارهای شدید و غیر ضروری می شود و هم برخی از مصرف کنندگان ناراضی را جلب می کند. همه افراد دوست دارند احساس کنند که مهمند. شرکتی که از طریق وبلاگ ها به سوالات و شکایات مشتریان رسیدگی می کند، در قبال رضایت آن ها احساس مسئولیت می کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد