درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17742صفحه نخست » یکشنبه، 21 تیر 1394 - 17:39
پنج راهکار مفید برای داشتن استراتژی شبکه های اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به خوبی هدایت می کند که چه چیزی را چه زمانی باید منتشر کنید؛ دنبال کردن این استراتژی موجب می شود همیشه تازه و به روز باشید و همواره با مخاطبانتان ارتباط داشته باشید
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به خوبی هدایت می کند که چه چیزی را چه زمانی باید منتشر کنید؛ دنبال کردن این استراتژی موجب می شود همیشه تازه و به روز باشید و همواره با مخاطبانتان ارتباط داشته باشید
پنج نکته‌ی زیر به شما در این راه کمک خواهد کرد:


محتواها را متناسب با اهداف کسب‌و‌کارتان تنظیم کنید.
مطالب شما باید مکمل اهداف کسب‌و‌کارتان باشد. به عنوان مثال اگر شما یک شرکت محلی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هستید و به صاحبان منازل مسکونی خدمات ارائه می دهید، می خواهید مردم را تشویق کنید تا سیستم های حرارتی را خود چک و به روز کنند، لذا پست‌هایی که می گذارید باید در مورد داشتن یک موتور تنظیم کننده خوب در سیستم‌های حرارتی، علائم خطرِ عدم تراز بودن هیترهای حرارتی و مطالبی از این دست باشد. پست‌هایی که با هدف های کلی کسب‌و‌کار شما سازگار باشد.

در کل محتوای منتشر شده‌ی شما باید یکی از ۴ هدف زیر را دنبال کند:
– افزایش ترافیک سایت
– افزایش فالوور
– کسب درآمد
– تعامل مفید با کسب‌و‌کارهای دیگر.

 

خط‌مشی یک برند بزرگ را دنبال کنید.
برندهای بزرگ در این راه چند مورد به ظاهر کوچک را به خوبی رعایت می‌کنند.
برای شروع جاهایی را پیدا می کنند که مشتریانشان راجع به آن حرف می زنند و بعد در آنها دقیق می شوند. سپس محتواهایی را خلق می‌کنند که مردم راجع به آن صحبت می‌کنند و تمایل دارند بیشتر در موردشان بدانند و در آخر این برندها از رسانه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند تا بازخورد مشتریانشان را بسنجند و آنچه راجع تجارتشان می گویند را بفهمند.
آیتم‌های تشویقی برای مشتریانتان بگذارید تا مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه را کم کنند و شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند و از آن طریق نیز درخواست‌ هایشان را مطرح کنند.
 

در مورد پست مطالبتان تیزهوشانه عمل کنید.
در توئیتر پست ۵ تا ۱۰ مرتبه‌ایِ مطلب در طول روز خوب است در حالی که در فیس‌بوک ۱ تا ۴ بار کافی است. از اینکه باید پست‌هایتان را چندین مرتبه ارسال کنید اصلاً نترسید. اگر مطلب شما پیام مهمی دارد که می‌خواهید به دست مخاطبان زیادی برسد، افزایش تعداد پست مطلبتان اصلاً مانعی ندارد.
هم‌چنین زمانی که می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی مطلب بگذارید نیز بسیار مهم است. مثلاً اینکه بدانید چه زمانی مخاطبانتان آنلاین هستند.

 

زمان‌بندی متعهدانه
اگر شما تنها مطلب بنویسید و آن را پست کنید تنها نیمی از کار را انجام داده‌اید، پس به نیمی از موفقیت مدنظرتان هم خواهید رسید. هنگام به اشتراک گذاری مطلبتان داشتن یک برنامه‌ی زمانی متعهدانه بسیار مهم است. بدین مفهوم که مطلبتان را در زمان مشخصی ارسال کنید و به کامنت های دریافتی در همان چند دقیقه اول پاسخ دهید.

 

با مشتریانتان صحبت کنید.
یک کسب‌و‌کار خوب زمانی نتیجه می‌دهد که ۸۰ الی ۹۰ درصد از زمان آن به صحبت با مشتریان و ۱۰ الی ۲۰ درصد آن راجع تجارت و این‌که چگونه می‌توانید به مشتریانتان کمک کنید گذرانده شود.
بر این موضوع متمرکز شوید که مشتریانتان چه چیزی می‌خواهند تا بتوانید در مورد آن مطلب منتشر کنید.
به سوالاتی که می‌پرسند دقت کنید؛ مطمئن باشید که گوش دادن به مخاطبانتان بیشتر از هر تجربه‌ی دیگری به درد شما می‌خورد.
در بین صحبت با آنها گفتن چند لطیفه یا چند تجربه‌ی کوتاه در رابطه با موضوع، خالی از لطف نیست. مردم همیشه عاشق این هستند که بدانند فهمیده شده‌اند.

 

الهام مهاجرین آریائی

منبع: http://snip.ly/mhDc?utm_content=bufferfb43f&utm_medium=social&utm_source=linkedin.com

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد