درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 22:03   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1760صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 21 مهر 1391 - 16:39
ایجاد یک شرکت باز
سایت انجمن بین المللی روابط عمومی - در ساخت ظرفیت یک شرکت برای باز بودن، روابط عمومی اجرایی نقش مهمی بازی می­کنند. آن­ها استراتژی­های اشتغال خارجی، از روابط رسانه­ای تا امور حکومت موجهی گزارش­های مالی را کامل می­کنند.
  

شارا- هنگامی که شفاف­سازی بخشی از دید یک شرکت شد، می­تواند مزایای طولانی مدت بسیاری را تولید کند. در زیر مراحلی آورده شده است که یک شرکت برای بیشتر شفاف شدن باید به آن­ها عمل کند:
 1- اهداف عملیاتی اجتماعی و محیطی خود را تنظیم کنید. روشن کنید که شفاف­سازی برای شما چه معنی دارد و برای نزدیکی بیشتر، نمونه­ای برای خودتان بسازید.
 2- به طور فعال در مکالمه با گروگذارانتان پیش­دستی کنید و روی کارمندان و مدیریت میانی تأکید به خصوص داشته باشید.
 3- از محیط بیرونی آگاهی داشته باشید در این صورت انتظارات گروگذاران را درمی­یابید و پاسخ­هایتان را از پیش تنظیم می­کنید.
 4- سیاست­های حاکمین شرکت خود و اطلاعات مربوط دیگر را روی وب سایت خود منتشر کنید.
 5-برای اطمینان از اینکه هیئت امنا تصویر کاملی از عملکرد شرکت شما دارند، یک کمیته خارجی شکل­دهنده یک کمیته افشارگری برای ارزیابی کنترل­های خارجی، بازنگری سیاست­های افشاگری و تعیین اصول اطلاعاتی که نیاز به افشاء شدن دارند و بازنگری انجمن­های عمومی و برداشت­های SEC تعیین کنید.
 6-به هنگام انتشارات مقالات عمومی، با استفاده از کارمندان شرکت که در انجمن­های تأثیرپذیر عضو هستند، پیام­ها را متمرکز کنید و از احزاب معترض و مستقل سوم کمک طلب کنید.
 7-مایل به افشاء تمام فعالیت­های سیاسی، اجتماعی و تجاری خود باشید، تا زمانی که چنین می­کنید اعلانات قانونی پدید نمی­آیند و موقعیت رقیب شما در بازار به خطر نمی­افتد.
 8-سؤالات دشواری به طور مستقیم و کامل ایجاد کنید. با کارمندانتان رک و راست درباره اینکه چگونه و چرا شما تجارت را به این طریق انجام می­دهید، صحبت کنید.
 9-یک بازرسی داخلی انجام دهید تا مطمئن شوید که هیچ کد نوشته نشده­ای از هدایت بین شرکت و آن دسته از کارمندان که معتقدند برای رفتار مثبت پاداش خواهند گرفت وجود ندارد.
 در ساخت ظرفیت یک شرکت برای باز بودن، روابط عمومی اجرایی نقش مهمی بازی می­کنند. آن­ها استراتژی­های اشتغال خارجی، از روابط رسانه­ای تا امور حکومت موجهی گزارش­های مالی را کامل می­کنند. آن­ها می­توانند اطمینان دهند که ارتباطات شرکت روشن و ثابت است.
 باید از مفهوم باز بودن در کل یک شرکت پشتیبانی شود تا کارمندان پتانسیل بالای این استراتژی را درک کنند، بین بخش­های تجاری و محصولات مختلف و فروشگاه­ها باید پل زده شود تا همه به یک هدف رایج متصل گردند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد