درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17563صفحه نخست » خبر یکجمعه، 12 تیر 1394 - 17:19
امید مردم را باید زنده نگه داشته و تدبیر را در امور گسترش دهیم/ باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشیم
ضرورت روابط عمومی فعال از منظر نهاوندیان
نهاوندیان ضرورت اطلاع رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه ها روابط عمومی فعال داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که امروز در آستانه دوساله شدن شروع به کار دولت وظیفه داریم کارنامه خودمان را با ملاک های علوی مورد ارزیابی قرار دهیم، گفت که دولت پاسخگو باید در ارتباطات و رسانه با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی باید به عنوان علم و تخصص نگاه شود.

به گزارش "شارا"،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد نهاوندیان در مراسم افطار با استانداران و معاونین وزرا با اشاره به اینکه ما خادمان مردم هستیم و باید امید مردم را زنده نگه داشته و تدبیر را در امور گسترش دهیم، افزود: یکی از شاخص هایی که در پایان این دو سال باید خود را مورد ارزیابی قرار دهیم این است که در اصلاح نظام اداری و بالا بردن بهره وری سیستم اداری تحت مدیریت خود چقدر موفق بودند.

دکتر نهاوندیان گفت: در محاسبه کارنامه گذشته همچنین باید اصلاح مجموعه تحت مدیریتی خویش و توجه به شایسته سالاری و استفاده بهینه از فرصت های مدیریتی و نیز مقدم داشتن مصالح عمومی بر مصالح فردی مورد ارزیابی قرار گیرد و این همه مسایلی است که در منشور اخلاقی دولت بر آن تأکید شده است.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین وفای به عهد را مورد تأکید قرار داد و گفت: تعهداتی که این دولت در آغاز بکار خود به مردم داده است، تعهد تک تک مسئولین دستگاه های اجرایی است و همگی باید در حوزه مدیریتی خود نسبت به آن پاسخگو باشند و مدیران میانی مسئول اصلی پیگیری لحظه به لحظه تحقق مصوبات و تصمیمات رییس جمهور و دولت هستند.

نهاوندیان ضرورت اطلاع رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در اطلاع رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع رسانی نادرستی هم صورت گرفت، سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد لذا ضرورت دارد دستگاه ها روابط عمومی فعال داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد