درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17518صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 تیر 1394 - 13:22
سند راهبردی روابط عمومی های کردستان تدوین می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی مطلوب باید آستانه تحمل مدیر را بالا ببرد و خدمات صادقانه را اطلاع رسانی کند، گفت: سند راهبردی روابط عمومی های استان کردستان در دست تهیه و تدوین است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی مطلوب باید آستانه تحمل مدیر را بالا ببرد و خدمات صادقانه را اطلاع رسانی کند، گفت: سند راهبردی روابط عمومی های استان کردستان در دست تهیه و تدوین است.

به گزارش شارا از کردپرس؛ کوهسار دادور در دومین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کردستان که عصر دیروز دوشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده ضروری است، اظهار داشت: تحقق شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی مستلزم وجود یک روابط عمومی کارآمد و مطلوب در دستگاه ها و سازمان ها می باشد.

وی افزود: یک روابط عمومی زمانی می تواند کارآمد و مفید باشد که با سازماندهی مناسب تشکیلات و مدیریت علمی، ضمن رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و ارائه اطلاعات مشاوره ای به رییس سازمان، برای اقناع افکار عمومی و هدایت آن به شکلی اصولی، با رسانه ها در تعامل باشد.

 

دادور تصریح کرد: روابط عمومی ها باید جریان مبادله پیام بین سازمان و مخاطب را دوسویه کرده و امکان دستیابی بازخورد لازم را در جریان ارتباط خود با مخاطبان در ابعاد مختلف ایجاد نماید.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی مطلوب باید آستانه تحمل مدیر را بالا ببرد و خدمات صادقانه را اطلاع رسانی کند، گفت: معمولا مدیرانی که آگاهی یا اعتماد کمتری به روابط عمومی های خود دارند روابط عمومی توجیه گر را به روابط عمومی کارآمد ترجیح می دهند.

مشاور استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و متناسب با گفتمان توسعه در استان کردستان سند راهبردی روابط عمومی های استان کردستان در دست تهیه و تدوین است و این کار با بهره گیری از پتانسیل و توانمندی شورای هماهنگی روابط عمومی ها و اندوخته های علمی اساتید دانشگاه انجام خواهد شد.

وی گفت: این سند پس از تهیه جهت تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارائه می شود و پس از تایید نهایی بعنوان مرجع و نقشه راه در اختیار دستگاهها قرار خواهد گرفت.

دادور در پایان یکبار دیگر تصریح کرد: روابط عمومی ها بعنوان چشم و گوش سازمان خود، به ایجاد حس تفاهم، اعتماد و رضایت عمومی و تلاش در جهت توسعه کردستان با بهره گیری از روشهای مختلف اقدام نمایند و گفتمان توسعه را به گفتمان همه گیر در کردستان بدل کنند

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد