درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17487صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 تیر 1394 - 09:21
استاندار کردستان:
روابط عمومی ادارات در دفاع از عملکرد دولت انفعالی نباشند
استاندار کردستان گفت: روابط عمومی ادارات و سازمان ها در راستای دفاع از عملکرد دولت در مواقع لزوم انفعالی حرکت نکنند.
  

روابط عمومی ادارات در دفاع از عملکرد دولت انفعالی نباشند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عبدالمحمد زاهدی شامگاه یکشنبه در مجمع عمومی شورای روابط عمومی های استان کردستان اظهار داشت: روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی دارای جایگاهی بالاست ولی متاسفانه از این ظرفیت در استان به نحو مناسب استفاده نمی شود و باید در راستای تقویت این بخش تلاش کرد.

وی ادامه داد: کار روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی ارتباط دوسویه بین درون سازمان و برون سازمانی است و در همین راستا در بخش برون سازمانی ارتباط با جامعه هدف باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار کردستان گفت: در حوزه برون سازمانی امکان دارد که یک سازمان با جمع اندکی از مردم ارتباط داشته باشد ولی تمامی افراد جامعه نسبت به عملکرد ادارات و سازمان های دولتی حساس هستند و عملکردها را در این بخش مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید تنها مخاطبان خاصی را در نظر نداشته باشند، گفت: در بعضی از شرایط لازم است که روابط عمومی ها نه تنها مردم استان و حتی کل کشور، به حوزه خارج از کشور نیز توجه داشته باشند و نسبت به اطلاع رسانی در این بخش جدی باشند.

زاهدی بر شناخت سازمان از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی باید در قدم نخست سازمان مربوطه را بشناسد تا بر اساس این شناخت بتواند در راستای اطلاع رسانی درست به مردم اقدام کند.

وی بر لزوم آشنایی بیشتر مردم از خدمات و وظایف سازمان های مختلف دولتی عنوان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما در جامعه عدم شناخت وظایف سازمان ها از سوی مردم است و در همین راستا روابط عمومی ها باید با هنر خود این اطلاع رسانی را به صورت شفاف انجام داده و مردم را در جریان فعالیت های ادارات و سازمان های دولتی قرار دهند.

استاندار کردستان اظهار داشت: در شرایطی که نیاز است روابط عمومی ها از عملکرد دولت دفاع کنند باید وارد عرصه شده و مواظب باشند که انفعالی عمل نکنند چرا که در این صورت مشکلات نه تنها کم نمی شود که بر دامنه آنها افزوده می شود.

وی بر به روز کردن شیوه ها و ابزار در اختیار حوزه روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: تقویت نیروی انسانی، استفاده از ابزار جدید و همچنین به کارگیری روشهای نو برای تقویت حوزه روابط عمومی ها در استان کردستان ضروری است.

زاهدی بر استفاده بهینه از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی دارای ظرفیت های بالایی است که باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها استفاده کرد و در همین راستا روابط عمومی ها می توانند بخشی از نیازهای خود را از این طریق تامین کنند.

در جریان برگزاری این نشست شماری از مدیران روابط عمومی ها ادارات و سازمان های دولتی استان کردستان به بیان موفقیت های کسب شده برای استان و همچنین دیدگاه های خود را راستای ارتقاء سطح فعالیت ها پرداختند.

منبع: مهر

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد