درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 20:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1737صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 18 مهر 1391 - 06:53
شرایط شرکت در جشنواره روابط عمومی های برتر ایران اعلام شد
دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مهرماه 1391 فرصت دارند برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
  

چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران از سوی دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب، گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط تا پایان مهرماه 1391 فرصت دارند برای شرکت در چهارمین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه، اصلی، انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 مهدی باقریان افزود: آثار جشنواره روابط عمومی های برتر در زیربخش های پژوهش، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات درون سازمانی، ارتباطات الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، کتاب و بروشور پذیرفته، ارزیابی و جایزه اهدا می شود.

وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از مدیران حامی روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد، ادامه داد: برای نخستین بار امسال نشان روابط عمومی، جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی، ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی، پاسداری از استانداردهای حرفه ای، تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی  برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص، تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.

دبیر کل کنفرانس روابط عمومی گفت: انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید، صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.

باقریان در پایان تصریح کرد: فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در حد فاصل سال 1390 تولید شده باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد