درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17331صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 خرداد 1394 - 09:30
نقش روابط عمومی در تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»
عاطفه ساسانی، مدیر روابط عمومی کانون شرکت های لیزینگ ایران - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همانطور که همه ما مطلع هستیم شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به عنوان نقشه راه و استراتژی سال 1394 توسط مقام معظم رهبری انتخاب و اعلام شد و این مهم تنها در سایه تلاش های خالصانه بخشهای مختلف جامعه و ایفای نقش تأثیرگذار آنان ، به وقوع خواهد پیوست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، همانطور که همه ما مطلع هستیم  شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به عنوان نقشه راه و استراتژی سال 1394 توسط مقام معظم رهبری انتخاب و اعلام شد و این مهم تنها در سایه تلاش های خالصانه بخشهای مختلف جامعه و ایفای نقش تأثیرگذار آنان ، به وقوع خواهد پیوست.

در این بین روابط عمومی ها با همکاری رسانه ها و مطبوعات از توان بسیار بالایی برای جهت دهی اندیشه ها، تصورات و افکار عمومی در جامعه برخوردارند و با به کارگیری ابزارهای کارامدی که در اختیار دارند به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه نقش تاثیرگذاری در تبیین و ترویج شعار سال و تبدیل آن به یک فرهنگ و اندیشه عمومی ایفا می نمایند.

روابط عمومی ها به عنوان بسترسازان برقراری ارتباط در سطوح مختلف جامعه و ایجاد پل ارتباطی میان آنها و با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و به موقع و نیز با افکارسنجی و جهت دهی به افکار عمومی، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می نمایند.

روابط عمومی ها و رسانه ها را میتوان به ستونهای پلی تشبیه نمود که نقش بی بدیل در ایجاد ارتباط دوسویه میان دولت و ملت را عهده دار هستند.

آنچه لازمه دستیابی به این هدف بزرگ در کشور می باشد برنامه ریزی و سیاستگذاری صحیح در دل روابط عمومی سازمانها و اتخاذ تدابیر مناسب که همدلی میان« مردم و دولت »و «دولت و مردم» را در فضای تعامل و همکاری در تمامی سطوح جامعه را رقم میزند ، می باشد.

در عصر دیجیتال روابط عمومی ها با بهره گیری هنرمندانه و خلاقانه از فناوری های روز ارتباطات و پیوند زدن آحاد جامعه خصوصا سطوح مختلف دولتی و مردمی به عنوان پایگاهی که لازم و ملزوم یکدیگرند ، میتوانند زمینه تحول بنیادی در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را فراهم نموده و بسترساز اعتماد، تعامل ، همدلی و همزبانی میان دولت و ملت شوند.

نباید فراموش کرد که همدلی و همزبانی بین دو جریان یا دو فرد باید دوسویه باشد و همانگونه که مردم به دولت اعتماد می کنند، دولت نیز کسب اطلاع مردم از فعالیت ها و بها دادن به رفاه و معیشت مردم را اولی بداند. و چنانچه برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسبی در یک فضای تعاملی و همکاری متقابل اتخاذ گردد «مردم با دولت» و «دولت با مردم» همدل و همزبان خواهند شد و در این راستا روابط عمومی ها نقش پر رنگی را ایفا خواهند نمود تا امید و نشاط، در جامعه افزایش یابد.

روابط عمومی ها می بایست با انعکاس صحیح، هنرمندانه و صادقانه ی خدمات، فعالیت ها، موفقیت ها و اهداف نهادهای دولتی به مردم و با حفظ وظیفه امانتداری ، مسائل، مشکلات و مطالبات آنان را به گوش مسئولان رسانده و زمینه پاسخگویی دستگاه های مختلف به مردم را تسریع نمایند و بدین ترتیب فضای جامعه را به سمت نشاط، امید، آرامش و وحدت آفرینی هرچه بیشتر سوق دهند. به امید روزی که سازمانها با بصیرت و شناخت لازم از جایگاه روابط عمومی در ایجاد زمینه های رشد فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی در جامعه زمینه رشد و بالندگی آنان را فراهم نمایند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد