درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17300صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 24 خرداد 1394 - 11:12
مدیریت انتظارات در دولت یازدهم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو سال پیش در چنین روزی مردم حسن روحانی را برگزیدند تا دولتی روی کار بیابد که به دور از هیجان‌های کاذب بتواند کشور را در حوزه‌های مختلف به حرکت وا دارد و اوضاع نامناسب اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو سال پیش در چنین روزی مردم حسن روحانی را برگزیدند تا دولتی روی کار بیابد که به دور از هیجان‌های کاذب بتواند کشور را در حوزه‌های مختلف به حرکت وا دارد و اوضاع نامناسب اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.


با انتخاب روحانی، انتظاراتی در جامعه شکل گرفت که باعث شد ثبات به بازارها برگردد و مردم با نگرانی کمتری نسبت به آینده برای فعالیت‌های اقتصادی خود به برنامه‌ریزی بپردازند. این انتظارات سبب شد تا بازارهای مهمی مانند ارز، نرخ‌های رسمی و آزاد به هم نزدیک شوند و قیمت‌ها با نوسان کمتری در طول روز تغییر کنند.


حال سوال مهمی که پیش آمده این است که دولت تا چه اندازه توانسته این انتظارات را مدیریت و مردم را متوجه واقعیت‌ها کند و انتظاری غیر واقعی برای آنها به وجود نیاورد؟ آیا خود در به وجود آوردن این انتظارات نقش داشته و به عبارت صحیح‌تر به بالا رفتن آن دامن زده است یا اینکه به دور از اقدامات پوپولیستی توانسته در کنترل این انتظارات نقش ایفا کند؟از سوی دیگر با توجه به اینکه احتمال دارد توافق هسته‌ای در تیرماه صورت گیرد و منابع بلوکه شده کشور آزاد شود تا چه اندازه تدابیر لازم برای مدیریت انتظارات دوره پساتحریم اندیشیده شده است؟ آیا دولت کنونی نیز راه گذشتگان را خواهد رفت و منابع ارزی را مانند سیل روانه اقتصاد می‌کند و بار دیگر ویروس بیماری هلندی را به خون آن تزریق می‌کند یا اینکه با توجه به تیم قوی اقتصادی خود به مدیریت عرضه ارز می‌پردازد و به واقعی سازی قیمت آن روی خواهد آورد؟باشگاه اقتصاددانان در پرونده امروز خود این موضوع را با برخی صاحب‌نظران و کارشناسان در میان گذاشته و آنان در یادداشت‌های خود به این پرسش پاسخ داده‌اند که «دولت یازدهم در دو سال گذشته تا چه اندازه توانسته انتظارات اقتصادی مردم را مدیریت کند و با توجه به عملکردش تا چه حد قادر خواهد بود در دوران پساتحریم عملکرد مناسب‌تری از خود نشان دهد؟»


Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/887496/#ixzz3d1B9biEe
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد