درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:07   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17300صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 24 خرداد 1394 - 11:48
مدیریت انتظارات در دولت یازدهم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو سال پیش در چنین روزی مردم حسن روحانی را برگزیدند تا دولتی روی کار بیابد که به دور از هیجان‌های کاذب بتواند کشور را در حوزه‌های مختلف به حرکت وا دارد و اوضاع نامناسب اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو سال پیش در چنین روزی مردم حسن روحانی را برگزیدند تا دولتی روی کار بیابد که به دور از هیجان‌های کاذب بتواند کشور را در حوزه‌های مختلف به حرکت وا دارد و اوضاع نامناسب اقتصادی کشور را سر و سامان دهد.


با انتخاب روحانی، انتظاراتی در جامعه شکل گرفت که باعث شد ثبات به بازارها برگردد و مردم با نگرانی کمتری نسبت به آینده برای فعالیت‌های اقتصادی خود به برنامه‌ریزی بپردازند. این انتظارات سبب شد تا بازارهای مهمی مانند ارز، نرخ‌های رسمی و آزاد به هم نزدیک شوند و قیمت‌ها با نوسان کمتری در طول روز تغییر کنند.


حال سوال مهمی که پیش آمده این است که دولت تا چه اندازه توانسته این انتظارات را مدیریت و مردم را متوجه واقعیت‌ها کند و انتظاری غیر واقعی برای آنها به وجود نیاورد؟ آیا خود در به وجود آوردن این انتظارات نقش داشته و به عبارت صحیح‌تر به بالا رفتن آن دامن زده است یا اینکه به دور از اقدامات پوپولیستی توانسته در کنترل این انتظارات نقش ایفا کند؟از سوی دیگر با توجه به اینکه احتمال دارد توافق هسته‌ای در تیرماه صورت گیرد و منابع بلوکه شده کشور آزاد شود تا چه اندازه تدابیر لازم برای مدیریت انتظارات دوره پساتحریم اندیشیده شده است؟ آیا دولت کنونی نیز راه گذشتگان را خواهد رفت و منابع ارزی را مانند سیل روانه اقتصاد می‌کند و بار دیگر ویروس بیماری هلندی را به خون آن تزریق می‌کند یا اینکه با توجه به تیم قوی اقتصادی خود به مدیریت عرضه ارز می‌پردازد و به واقعی سازی قیمت آن روی خواهد آورد؟باشگاه اقتصاددانان در پرونده امروز خود این موضوع را با برخی صاحب‌نظران و کارشناسان در میان گذاشته و آنان در یادداشت‌های خود به این پرسش پاسخ داده‌اند که «دولت یازدهم در دو سال گذشته تا چه اندازه توانسته انتظارات اقتصادی مردم را مدیریت کند و با توجه به عملکردش تا چه حد قادر خواهد بود در دوران پساتحریم عملکرد مناسب‌تری از خود نشان دهد؟»


Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/887496/#ixzz3d1B9biEe
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد