درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17261صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 خرداد 1394 - 16:21
گزارش برگزاری هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت
دکتر اکبر نعمت الهی در هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت، با اعلام این که حوزه آموزش یکی از مسائلی بود که پیگیری شد و به نتیجه رسید، گفت: پس از مشخص کردن استاندارد های آموزش، سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی تعریف و تدوین شد و با مشخص شدن مجری، این دوره ها به زودی آغاز می شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت امروز در محمودآباد مازندران برگزار شد.

 

تدوین سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی های صنعت نفت
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت خبر از تدوین سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی ها در صنعت نفت داد.


به گزارش شارا، دکتر اکبر نعمت الهی در هفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت، با اعلام این که حوزه آموزش یکی از مسائلی بود که پیگیری شد و به نتیجه رسید، گفت: پس از مشخص کردن استاندارد های آموزش، سرفصل های آموزشی ویژه روابط عمومی تعریف و تدوین شد و با مشخص شدن مجری، این دوره ها به زودی آغاز می شوند.


مدیر کل روابط عمومی صنعت نفت، با اشاره به فعالیت هایی که برای کارکنان روابط عمومی انجام شده است، گفت: برخی فعالیت ها در جهت ارتقا جایگاه کاری و برخی اقدامات در جهت حل مسائل شخصی افراد بوده است.


وی با تاکید بر اینکه باید با همفکری مسائل کارمندان را بررسی کرد، گفت: روسای چهار شرکت اصلی باید پیشنهادات خود را ارائه کنند و با همفکری مسائل کارمندان را بررسی و با دسته بندی کارکنان و نیازهای هر دسته به حل این مسائل در جهت ارتقا سازمان کمک کنیم.


نعمت اللهی با بیان اینکه همدلی و همزبانی بین کارمندان روابط عمومی به ایجاد سازمانی سلامت و پویا کمک می کند و در نهایت بستر ارتقا جایگاه روابط عمومی را فراهم می سازد، متذکر شد: اطلاع رسانی شفاف و به موقع از وظایف روابط عمومی ها است زیرا با این اقدام از اطلاع رسانی نادرست جلوگیری خواهد شد.


مدیرکل روابط عمومی صنعت نفت در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان روابط عمومی مجموعه نفت گفت: همدلی و همزبانی بین کارمندان روابط عمومی عامل مهمی برای ایجاد سلامت سازمانی و ارتقا جایگاه روابط عمومی به شمار می رود و امید است با نهادینه کردن این هم صدایی اهداف مجموعه نفت را بیش از گذشته به پیش ببریم.

 

نهادینه سازی فرهنگ استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی در جامعه از اولویتهای روابط عمومی صنعت گاز
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، از مهم ترین اولویت های روابط عمومی صنعت گاز را نهادینه سازی فرهنگ استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی در کشور برشمرد.


مجید بوجارزاده درهفتمین نشست روسای روابط عمومی های صنعت نفت که 19 و 20 خرداد ماه در محمودآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه روابط عمومی صنعت گاز از سالها پیش به صورت پیوسته و با احساس مسئولیت در قبال نسل آینده به لزوم صیانت از گاز طبیعی به عنوان یک منبع ملی و حیاتی پی برده است، افزود: در این راستا برنامه ریزی و اقداماتی جهت ایجاد تغییرات لازم در الگوهای مصرفی معمول در مصرف گاز طبیعی و روشن شدن اهمیت گاز طبیعی در جمع افکار عمومی انجام و همچنان این تلاشها ادامه دارد.


بوجارزاده خاطرنشان نمود: این امور با برنامه ریزیهای گسترده و همه جانبه در اکثر زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، رسانه ای، اطلاع رسانی و در راستای استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی، طرحها و برنامه های فرهنگی و اجرایی وسیعی را در سطح کشور اجرا نموده و امید دارد این مجموعه فعالیتها موجب شکل گیری فرهنگ صحیح مصرف در میان افراد جامعه شده شود.


وی به برخی از اقدامات روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با هدف آموزش و فرهنگ سازی عمومی مردم در مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سال 1393 اشاره و افزود: مشارکت در تولید وپخش 50 برنامه 20 دقیقه ای باموضوع آموزش اصول ومصرف بهینه گاز طبیعی ازطریق شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش آگهی های فرهنگی آموزش اصول ومصرف بهینه گاز طبیعی از شبکه های مختلف تلویزیون، پخش آگهی های معرفی اقدامات صنعت گاز از شبکه های مختلف و همچنین پخش روزانه 6 هزار ثانیه پیامهای فرهنگی از 103 ال سی دی مستقر در فرودگاه مهراباد را از جمله این اقدامات برشمرد.


بوجارزاده یادآور شد: ساخت مستند مدیریت بحران گاز در سرمای سال92 ، تهیه و تولید 12 شماره ماهنامه ندای گاز، تهیه وتولید 30 قسمت انیمیشن باموضوع صرفه جویی، پخش 19 برنامه مستند 10 دقیقه ای از طریق شبکه یک سیما، درج پیامهای صرفه جویی و ایمنی در بیش از 20 روزنامه اصلی کشور به صورت روزانه و انجام بیش از 80 مورد مصاحبه با مدیر عامل و سایر مدیران ارشد از دیگر اقدامات روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سال 93 است.


سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، خاطرنشان نمود: روابط عمومی صنعت گاز همچنین به تدوین فرایند های کاری روابط عمومی، تعیین سرفصلهای مورد نظر برای فرهنگ سازی و ابلاغ به شرکتها و مناطق تابعه؛ برنامه ریزی، پیگیری، تدوین و ابلاغ منشور اخلاقی روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران اقدام نموده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد