طرح ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"
خلاصه طرح
یکی از دغدغه های اساسی صاحب نظران روابط عمومی ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم، جهت رشد و ارتقاء سطح علمی و تخصصی مدیران و استفاده حداکثری از تجارب و ایده های ارزشمند شاغلان این حوزه می باشد که تاکنون اقدامات شایسته ای در این راستا صورت نگرفته است.
حال پرسش اصلی این است که چگونه و با چه ساز و کاری می توان این "فرهنگ مدیریتی" را در خانواده روابط عمومی کشور گسترش و نهادینه کرد؟
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی و در راستای ایجاد "بانک ایده های روابط عمومی"، فضایی مناسب برای ارایه و ثبت ایده ها فراهم نماید تا مدیران و کارگزاران روابط عمومی بتوانند ضمن ارایه تجارب و ایده های ارزشمند خود جهت تبادل آرا و اطلاعات، از طرح ها و پیشنهادهای سازنده جامعه روابط عمومی کشور بهره مند گردند.
اهداف
1- جمع آوری طرح های سازنده و مفید و تهیه بانک ایده ها و طرح ها
2- تشویق و ترغیب مدیران در زمینه طراحی و برنامه ریزی و مدیریت علمی
3- ایجاد فضای تعامل جهت تبادل آرا و نظرات بین جامعه روابط عمومی کشور
4- شناسایی و استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود
مراحل اجرایی
1- تعیین معیارهای انتخاب ایده های سازنده و مفید
2- انتخاب ایده های نمونه
3- انتشار کتاب ایده های نمونه
4- اعطا جایزه به ایده های برتر
ارسال ایده ها
همکاران ارجمند می توانند از طریق پست الکترونیک kargozar80@yahoo.com طرح های خود را ارسال کنند.
جهت پیگیری طرح ارسالی می توانید با شماره تلفن 882216277- 021 تماس بگیرید.
دریافت کاربرگ بانک ایده ها
|