درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17194صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 15 خرداد 1394 - 16:46
تقدیر معاون اول رییس‌جمهور از مدیرعامل بانک دی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اول رییس جمهور در مراسم رونمایی از سامانه چکاوک در بانک مرکزی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرای این سامانه از مدیر عامل بانک دی تقدیر کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون اول رییس جمهور در مراسم رونمایی از سامانه چکاوک در بانک مرکزی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرای این سامانه از مدیر عامل بانک دی تقدیر کرد.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی بانک دی در مراسم رونمایی از سامانه چکاوک بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که مقارن با میلاد نیمه شعبان و رحلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به مدیرعامل بانک دی دکتر احمد شفیع زاده به عنوان بانک پیشگام در اجرایی کردن سامانه چکاوک بانک مرکزی لوح تقدیری اهدا و از زحمات ایشان قدردانی کرد.

معاون اول رییس‌جمهور در مراسم رونمایی از سامانه چکاوک و مزایای استفاده از این سامانه در امور مربوط به چک گفت: چک یک ابزار مهم مالی برای تسهیل امور تجاری و معاملاتی است و هرچه بتوانیم امنیت و اعتماد در زمینه چک را افزایش دهیم، از مسائل و تبعات منفی آن کاسته خواهد شد.

وی در خصوص نظام بانکی کشور تصریح کرد: نظام بانکی کشور به دلیل بار سنگینی که برای پیشبرد توسعه بر دوش دارد، نیازمند ابزارها و فناوری‌های نوین است و باید با به کارگیری این ابزارها بسیاری از مشکلات که هم اکنون مسئولان و کارکنان بانک‌ها و نیز مردم را آزار می‌دهد از میان برداشته شود.

جهانگیری بانک مرکزی را پیشتاز در اجرای دولت الکترونیک توصیف کرد و گفت: دولت به صورت جدی به دنبال اجرای کامل برنامه‌های دولت الکترونیک است و برای تسهیل امور و آسایش بیشتر مردم بعد از استقرار این نوع سامانه‌ها، نظام الکترونیکی قابل قبولی در بانک‌ها اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم ورود کشور به دوره رونق اقتصادی، لازمه تحقق این امر را تامین منابع مالی دانست و گفت: یکی از محدودیت‌های اصلی بنگاه‌های اقتصادی، محدودیت منابع مالی است و با توجه به مشکلاتی که دولت به دلیل تحریم‌ها و کاهش بهای نفت با آن مواجه است، نمی‌توان انتظار زیادی از حوزه دولت برای تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های افتصادی داشت.

معاون اول ر‌ییس‌جمهور اضافه کرد: در سال 94 باید راهکارهایی پیدا کنیم که نظام بانکی بتواند در جهت کمک به تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و رونق اقتصادی کشور گام‌های اساسی بر دارد.

در ادامه مراسم از مدیرعامل بانک دی به عنوان بانک پیشگام در راستای عملیاتی کردن سامانه چکاوک بانک مرکزی قدردانی و لوح تقدیری به وی اهدا شد.

از ابتدای این طرح که در چهارم دی ماه 93 آغاز شد، اقداماتی از سوی بانک دی به شرح ذیل به عمل آمد:

- تهیه نرم افزار گزارش‌ساز چکاوک توسط کارشناسان بانک دی

- واریز متمرکز وصولی‌ها در اداره خزانه به تعداد 214 هزار و 927 فقره به مبلغ 16 هزار میلیارد ریال از ابتدای آغاز طرح

- تعیین وضعیت چک‌های بانک دی به تعداد 150 هزار فقره به مبلغ 100 هزارمیلیارد ریال چک‌های عادی و رمزدار از ابتدای طرح

- تهیه CD آموزشی برای کارشناسان شعب

- پشتیبانی آموزشی و نرم افزاری شعب

- انجام فعالیت‌های کلر در اداره خزانه که باعث صرفه جویی در وقت شعب شده است

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد