درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 16:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17193صفحه نخست » گفتگوجمعه، 15 خرداد 1394 - 16:37
مصباحی مقدم: روابط عمومی ها باید صدای رسا و شفاف سازمان ها باشند
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه سازمان ها باید صدای رسا، گویا و شفاف سازمان ها و نهادهای مختلف باشند، گفت: روابط عمومی ها باید آگاهی مردم را نسبت به کارکرد روابط عمومی ها افزایش دهند.


حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها بخش فعال در هر سازمان و نهادی به شمار می آید، افزود: روابط عمومی ها باید به عنوان چشم بینای مردم عمل کرده و مانع از لغزش سازمان ها و نهادها بشوند.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها اقدامات و فعالیت های پنهان سازمان ها را به اطلاع مردم می رسانند، گفت: به طور مثال نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در جلسات مختلف کمیسیون ها با حجم زیادی از فعالیت ها رو به رو هستند، که باید این فعالیت ها از طریق روابط عمومی به اطلاع مردم رسانده شود.


عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و چه سایر روابط عمومی ها در ارگان های مختلف باید افکار عمومی را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها ضمن آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت های سازمان ها و نهادها باید انتظارات مردم از سازمان ها و مسوولان مربوطه را نیز به متصدیان امور منتقل کنند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید پل ارتباطی بین سازمان ها با مردم باشند، گفت: متاسفانه مهمترین مانع در مسیر توسعه روابط عمومی ها عدم آگاهی مردم از کارکرد روابط عمومی ها است.


مصباحی مقدم تصریح کرد: روابط عمومی ها باید صدای گویا، رسا، صادقانه سازمان ها و نهادهای مختلف باشند و خدمات صورت گرفته را برای مردم تبیین کرده و در مقابل دیدگاه های مردم و مراجعه کنندگان را نیز به گوش مسوولان برسانند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد