درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:11   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1719صفحه نخست » خبر یکشنبه، 15 مهر 1391 - 10:29
دبیر کمیته علمی کنگره‌ جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی/ «فیلم موهن» شکاف روابط عمومی میان جهان مسلمان و جهان غیرمسلمان بود
دکتر حسن بشیر در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که فاصله‌ ایجادشده میان جهان مسلمان و جهان غیرمسلمان، فاصله‌ ارتباطی است، بیان کرد: این فاصله به معنای کمبود اطلاعات در نقاط مفید، مؤثر و کاربردی است.
  

دبیر کمیته‌ علمی دومین کنگره‌ی جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی معتقد است که فیلم موهن درباره‌ پیامبر اسلام (ص) نوعی شکاف روابط عمومی میان جهان مسلمان و جهان غیرمسلمان بود.

 

دکتر حسن بشیر در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که فاصله‌ ایجادشده میان جهان مسلمان و جهان غیرمسلمان، فاصله‌ ارتباطی است، بیان کرد: این فاصله به معنای کمبود اطلاعات در نقاط مفید، مؤثر و کاربردی است.

 

وی با بیان این‌که یکی از اهداف این کنگره «گفتمان‌سازی روابط عمومی» در جهان اسلام است، اظهار کرد: این گفتمان‌سازی به‌دنبال بحران‌زدایی فاصله بین مردم با یکدیگر، مردم با مسئولان، مردم با ساختارهای اجتماعی، مردم با ساختارهای دینی و مردم با ساختارهای علمی در جهان اسلام است. این گفتمان‌سازی روابط عمومی و ارتباطات اسلامی در کوتاه‌مدت اهمیت دارد و در بلندمدت نیز تأثیرگذار خواهد بود و رسیدن به مرحله‌ی عملیاتی گفتمان‌سازی برای ما دارای اهمیت است.

 

او تبیین نظریه‌پردازی روابط عمومی اسلامی در سطح دانشگاهی را از دیگر اهداف این کنگره دانست و بیان کرد: اسلام، دین ارتباطات است و پیامبر اکرم (ص) نخستین مسلمانی است که با کلمه‌ توحید، ارتباطات اسلامی را گسترش دادند. به همین دلیل، ما در تلاش هستیم در این حوزه منشور اخلاقی روابط عمومی اسلامی را طراحی و الگوی اخلاقی روابط عمومی اسلامی را تبیین کنیم.

 

بشیر با یادآوری این‌که رویکرد این کنگره، علمی و کاربردی است، گفت: این به آن معناست که موضوعات علمی در این کنگره به‌شکل جدی مطرح خواهند شد و موضوعات کاربردی و تجربی نیز برای پیشبرد عملیاتی روابط عمومی اسلامی توسعه پیدا خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: این دو حوزه برای ما اهمیت دارد، در حوزه‌ی علمی برای توسعه‌ی موضوع به مشارکت دانشگاه‌ها، اندیشمندان و کارشناسان صاحب‌نظر در این حوزه نیازمند بودیم و به همین دلیل، از سال‌های گذشته دانشمندان و دانشگاه‌های مختلف مانند دانشگاه‌های تهران، امام صادق (ع)، علامه طباطبایی، سوره، آزاد اسلامی، الزهرا (س)، مذاهب اسلامی، صداوسیما و نیز یونسکو، دانشگاه دارالحکمه کانادا، انجمن‌های روابط عمومی داخلی و خارجی، و سایر تشکل‌های مرتبط به دعوت ما در این کنگره حضور پیدا کردند.

 

او با تأکید بر این‌که برگزار شدن دومین کنگره‌ جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در ایران حاصل زحمات مهدی باقریان ـ دبیرکل کنگره ـ و سایر اعضای کمیته‌ عملی است، گفت: اولین اجلاس این کنگره سال گذشته در کشور مالزی برگزار شد و با وجود استقبال کشورهای دیگر برای برگزاری اجلاس دوم، میزبانی به کشور ایران سپرده شد.

 

بشیر اظهار امیدواری کرد که در این کنگره بتوان «منشور اخلاقی ارتباطات و روابط عمومی اسلامی» را در شرایط جدید بیداری اسلامی جهان اسلام طراحی کرد، تا شکاف اطلاعاتی و بحران ارتباطی میان مسلمانان در سطح جهان اسلام و نیز مسلمانان با غیرمسلمانان کم شود و همکاری و پیوستگی بین‌المللی در جهت صلح و امنیت پایدار جهانی افزایش یابد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد