درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17140صفحه نخست » روابط عمومی برتریکشنبه، 10 خرداد 1394 - 10:05
نقش روابط عمومی در توسعه و ارتقاء برند سازمان
مهدی عزیزیها، مدیر روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان - ارتباطات همان قلب رهبری در یک سازمان است که لحظه به لحظه می تپد و روابط عمومی از علم ارتباطات نشأت گرفته و جایگاه بسیار حیاتی در سازمان دارد، ازاینرو این ارتباطات بایستی موثر و سازنده باشد تا منجر به توسعه و ارتقاء برند و همچنین خوشنامی سازمان شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سازمان های موفق امروز به نتیجه رسیده اند که وجود رهبری قوی در این حوزه رقابت در عصر امروز مهمترین مسئله و دغدغه اصلی روابط عمومی هر سازمانی است چراکه سلیقه مشتریان روزبروز تغییر می کند و این نگاه و تفکر رهبر استراتژیک روابط عمومی و تیم اجرایی اوست که بایستی دائما منعطف باشد تا بتواند رجحان مشتریان را خیلی خوب شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهد. اما این به تنهایی صورت نمی پذیرد، لزوم آن ایجاد انگیزه مثبت و رعایت اصول اخلاق حرفه ای تا آموزشهای دوره ای در بین کل کارکنان سازمان (همان مشتریان درونی) است و در نهایت کارکنان راضی شرکت باعث خلق و ایجاد مشتریان راضی می شوند و اینجاست که نقش روابط عمومی پررنگ می شود تا این حلقه های زنجیر را که باعث ارزش آفرینی می شوند در کنار هم نگه دارند.

روابط عمومی و ارتباطات شایسته آن فرآیند خرید مشتریان در بلند مدت است.  مشتریان راضی بهترین، ارزانترین و اثربخش ترین مروج و مبلغ برند سازمان خواهند بود و این کاری است که روابط عمومی باید درایت انجام دهد. این هنر روابط عمومی است که به مشتریان سازمان خود ثابت کند که چرا محصول یا خدمات برند ما را بایستی خریداری کنند.؟

در اینجاست که وجه تمایز خدمات بیمه ای مطرح می گردد که بسیار فاکتور کلیدی و مهم است که جایگاه آن در حوزه مدیران بازاریابی است. پس از آنکه مشتریان، برند را شناختند بایستی آنها به شرکت وفادار شوند و پس از وفاداریشان باید عاشق شوند و این از اهداف شرکت بیمه پارسیان است.

گرچه تبلیغات مهم هستند اما هیچ تبلیغی به اندازه عملکرد شرکت و در نتیجه تبلیغاتی که همیشه مشتریان (ازطریق دهان به دهان) انجام می دهند موثر نیستند. پس در پایان مجددا متذکر می شوم هدف و نگاه رهبری روابط عمومی بیمه پارسیان این است که تمام کارکنان  شرکت مشمول ایجاد، حفظ و توسعه برند شرکت هستند و بایستی یکایک آنان عاشقانه و هوشمندانه در این راه قدم نهاده تا بتوانیم مشتریانی راضی خلق نموده و به اهداف سازمانی نایل شویم.

 

مهدی عزیزی ها، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه پارسیان

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد