درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17131صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 خرداد 1394 - 08:51
اهمیت تغییر در مدیریت روابط عمومی استانداری همدان
سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان و در شرایطی که تغییر در مدیریت روابط عمومی استانداری به خواست جدی رسانه‌ها، مطبوعات و همین‌طور احزاب و تشکل‌های سیاسی به‌ویژه گروه‌های حامی دولت تبدیل شده بود، این کار انجام شد و روز پنج‌شنبه در مراسمی از خدمات مسلم مخفی، مدیر سابق تقدیر و احسان شهابی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری معرفی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، انتظار برای تغییر در این حوزه به حدی بود که حتی در نشست استاندار همدان با اصحاب رسانه نیز مطرح شده بود. هرچند نیکبخت چندان تمایلی به رسانه‌ای شدن موضوع در آن زمان نداشت، اما بر ضرورت تغییر در مدیریت روابط عمومی به خوبی واقف بود، به‌ویژه اینکه مسئولیت‌ها و وظایف سنگین در این حوزه و اهمیت همراهی و همگامی دست‌اندرکاران آن با مدیریت استان ایجاب می‌کرد که چنین تغییری در موعد مقرر خود صورت بگیرد.


بدون شک مدیر سابق روابط عمومی استانداری تلاش‌ها و زحمات زیادی در این حوزه داشته که در جای خود قابل تقدیر است.


با این وجود تغییر در حوزه روابط عمومی استانداری از نگاه بسیاری به قدری به تأخیر افتاده بود و انتظار می‌رفت در سریع‌ترین زمان ممکن فرد دیگری که توان و ظرفیت کافی در این زمینه دارد، جایگزین مدیر قبلی شود.


با توجه به این ضرورت‌ها و در شرایطی که سطح انتظارات قشرهای مختلف به‌ویژه رسانه‌ها در خصوص تغییر مدیریت روابط عمومی استانداری بالا رفته بود، احسان شهابی به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد. فردی که نه‌تنها تجربه کافی در روابط عمومی را دارد و با مسائل مختلف این حوزه آشناست؛ بلکه تجربه‌های دیگر او از جمله مسئولیت همایش‌ها و مراسم استانداری نیز بی‌ارتباط با روابط عمومی نبوده است. از این‌رو استفاده از چنین فردی در رأس مدیریت روابط عمومی استانداری این امیدواری را ایجاد می‌کند که وی بتواند اهداف و برنامه‌های مهم حوزه روابط عمومی را محقق و انتظارات را برآورده کند.


در میان این انتظارات مباحثی چون تعامل سازنده با رسانه‌ها، حفظ احترام نسبت به اصحاب رسانه، تسهیل و تقویت ارتباط با مردم و مانند آنها که عمده آنها در توصیه‌های استاندار نیز نمود داشت از اهمیت بسزایی برخوردار است و به موفقیت مدیر جدید کمک خواهد کرد. کمااینکه نیکبخت در همین جلسه به صراحت گفت که «تعامل مجموعه روابط عمومی با حوزه‌های اثرگذار از جمله رسانه‌ها باید بسیار صمیمانه و اخلاق‌مدارانه باشد؛ زیرا زحمات دستگاه‌ها در رسانه‌ها جلوه و تبلور می‌یابد


نکته قابل توجه اینکه شهابی نیز در نخستین اظهارات خود پس از معرفی به عنوان مدیرکل روابط عمومی، با نوعی نگاه انتقادی بیشتر روابط عمومی‌های استان را سنتی خواند و بر تحول بیش از پیش در این حوزه تأکید کرد.


در این راستا توجه به رسانه‌ها اهمیت دارد؛ زیرا رسانه‌ در دنیای مدرن امروز حرف نخست را می‌زنند و بیشترین نقش را درتحولات دارند.
بر این اساس لازمه تحول در روابط عمومی‌ها و عبور از شیوه‌های سنتی، در نظر گرفتن ضرورت‌هایی چون اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع از خدمات دولت، تقویت ارتباط بین افکار عمومی و مدیران، تعامل سازنده با رسانه‌ها و مانند آنهاست که مدیر جدید روابط عمومی استانداری نیز باید آنها را مورد توجه قرار دهد.

 

منبع: همدان پیام

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد