درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17128صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 خرداد 1394 - 22:05
دکتر حسین افخمی: ورود دانش عمومی، تخصصی و مهارت لازمه حرفه ای شدن روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسین افخمی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار "روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" گفت: روابط عمومی از اعمال مدیریت است که مدیر توسط آن افکار عمومی را شناسایی و بر اساس آن برنامه تدوین و اجرا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسین افخمی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار "روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" گفت: روابط عمومی از اعمال مدیریت است که مدیر توسط آن افکار عمومی را شناسایی و بر اساس آن برنامه تدوین و اجرا می کند.

به گزارش شارا ، دکتر حسین افخمی استاد دانشگاه با اشاره به شکل گیری مفهوم افکار عمومی و بیان مدیریت در دوره های مختلف گفت: مشکل اساسی روابط عمومی ها فرهنگ و هویت گمشده است.


وی با اشاره به مشکل آموزش روابط عمومی گفت: روابط عمومی در هیچ رشته دانشگاهی دیگر تدریس نمی شود و در حد تکنیک ها و فنون مانده است.


افخمی با تاکید بر این که روابط عمومی باید فلسفه علوم اجتماعی را درک کند، افزود: متاسفانه هر کس با کمی مطالعه در زمینه روابط عمومی خود را دارای تخصص و نظریه در این زمینه می داند.


وی در ادامه لازمه حرکت به سمت حرفه ای شدن را، ورود دانش عمومی، تخصصی و مهارت به حرفه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اگر توان های فعلی را با تجربیات مشترک ترکیب کنیم، اثر گذار است.


وی با اشاره به انجمن های بین المللی حوزه روابط عمومی گفت: دهها سازمان ملی و منطقه ای در حوزه روابط عمومی در جهان وجود دارد که در ایران هم انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان از نمونه های آن هستند.


وی خاطر نشان کرد: اگر در تشکل حرفه ای روابط عمومی فعال هستیم باید نمود آن را در جامعه دید.


این استاد دانشگاه در پایان خواستار توسعه آموزش در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای روابط عمومی شد و گفت: انتظار ما، ورود مهارت، وظیفه، نقش و کارکرد حرفه ای در حوزه تخصصی روابط عمومی است.


دکتر ضیایی پرور نیز در این همایش گفت: رصد کردن شبکه های اجتماعی این فرصت را برای روابط عمومی ها به وجود می آورد تا در مورد فضای جامعه اطلاعات بیشتری به دست آورند و این عینیت مردم داری در روابط عمومی است.


وی افزود: حضور در گروههای شبکه های مجازی خبرنگاران حوزه به کارشناسان روابط عمومی کمک می کند تا از فضای خبری سازمان متبوع با خبر باشند و پیش از نشر خبر واکنش های احتمالی را پیش بینی کنند.


دکتر ضیایی پرور تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی را یکی از مهمترین فعالیت های روابط عمومی پیشتاز ذکر کرد و اظهار داشت: آنچه در درون این شبکه ها اتفاق می افتد، می تواند به کارشناسان حوزه روابط عمومی کمک کند تا شایعات را در نطفه پاسخگو باشند و از نشر آنها جلوگیری کنند.


وی ادامه داد: حضور روابط عمومی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مثابه خرد کل عمل می کند و از این طریق می توان به ضریب نفوذ بیشتری بین مخاطبان سازمان دست یافت.


این استاد دانشگاه با اشاره به جایگزینی شبکه های مجازی با سایر ابزارهای ارتباطی تصریح کرد: صفحات رسمی سازمان ها در شبکه های مجازی امروزه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده و به جرات می توان گفت بازدید از این صفحات از سایت های رسمی سازمان ها بیشتر و پیام های آن در جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارد.


وی در پایان حضور سازمان های دولتی را در شبکه های اجتماعی بومی و داخلی بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت روابط عمومی ها در این شبکه ها می تواند به نشر و باز خورد فعالیت های دولت تدبیر و امید کمک شایانی کند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد