درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17115صفحه نخست » خبر یکشنبه، 9 خرداد 1394 - 10:26
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: روابط عمومی ها صرفا در خدمت مدیران و رسانه ها نباشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در حوزه روابط عمومی ها نیازمند تغییر نگرش جدی هستیم چراکه روابط عمومی ها فقط نباید در خدمت رسانه ها و مدیران خود باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در حوزه روابط عمومی ها نیازمند تغییر نگرش جدی هستیم چراکه روابط عمومی ها فقط نباید در خدمت رسانه ها و مدیران خود باشند.


به گزارش شارا از خبرگزاری صدا و سیما، آقای معزی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجموعه های وابسته افزود: روابط عمومی ها جامعه بزرگ مخاطبان خود یعنی مردم را به فراموشی سپرده اند و فقط به دنبال کسب رضایت رسانه ها و مدیران خود هستند.


وی گفت: روابط عمومی ها مسئولند به مردم اطلاعات دهند نه اینکه صفحات روزنامه ها و خبرگزاری ها را پر کنند.


معزی با بیان اینکه دولت همیشه نمی تواند با بدنه سیاسی خود سرمایه اجتماعی را حفظ کند، افزود: دولت باید از طریق روابط عمومی ها این سرمایه را حفظ کند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: کارکرد این روابط عمومی باید الگوی روابط عمومی دیگر سازمان ها باشد.


دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه به تحولات فناوری در عرصه ارتباطات اشاره کرد و افزود: برخی مقاومت دولت در بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی را سیاسی قلمداد کرده اند و با برخورد جناحی دوست داشتند در این مسئله فضاها را دوقطبی کنند درحالیکه نگاه های تنگ در حوزه ارتباطات آسیب رسان است.


معزی با اشاره به اینکه در بحث فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی باید سیاست گذاری های خود را داشته باشیم، گفت: پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم در این حوزه هیچ گاه خودشان را در فضای رو به پیشرفت رها نمی کنند بلکه برنامه دارند.


وی افزود: البته در این خصوص با این اعتقاد که ما نمی توانیم این فضاها را کنترل کنیم و باید سیاست های انقباضی داشته باشیم مشکلی حل نخواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد