درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1707صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 مهر 1391 - 10:19
اختصاصی/ رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: کنگره به اعتلای دانش روابط عمومی، توسعه ارتباطات و فرهنگ در کشورهای مسلمان منجر می شود
کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی زمینه ساز توسعه دانش در حوزه تخصصی روابط عمومی و انتقال تجربیات بین کشورهای مسلمانی است که به نوعی دارای فرهنگ مشترک در حوزه ایدئولوژی و دینی هستند
  

کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی زمینه ساز توسعه دانش در حوزه تخصصی روابط عمومی و انتقال تجربیات بین کشورهای مسلمانی است که به نوعی دارای فرهنگ مشترک در حوزه ایدئولوژی و دینی هستند چون به نوعی فرهنگ برگرفته اندیشه ها ،عقاید و رفتارها است و آسیب شناسی رفتارها نیز در حوزه وظایف روابط عمومی تلقی می شود و برگزاری این کنگره به اعتلای دانش روابط عمومی، توسعه ارتباطات و فرهنگ در کشورهای مسلمان منجر می شود.
 به گزاش شارا؛ رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب، افزود: یکی از وظایف و رسالت های روابط عمومی توسعه فرهنگی است و روابط عمومی ها با استفاده از تکنیک های مختلف ارتباطات الکترونیکی، ارتباط رسانه ای، تولیدات انتشاراتی، فعالیت های تبلیغاتی و کارهای مطالعاتی و پژوهشی می توانند پیام های ارتباطی ملت های مسلمان را از طریق این ابزارها در سطح جهان انتقال دهند و از سویی دیگر اتحاد بین روابط عمومی های کشورهای مسلمان می تواند در ترویج و معرفی فرهنگ و ایدئولوژی اسلامی در سطح بین المللی موثر و تعیین کننده باشد.
 وی در ادامه افزود: فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ رویکردی مهم در رسالت روابط عمومی هااست ولی متاسفانه بسیاری از روابط عمومی های کشورهای مسلمان به آن سطح از بالندگی نرسیده اند که بتوانند این مهم را محقق سازند. بنابراین لزوم تقویت، توسعه وحرفه ای گرایی روابط عمومی های کشورهای مسلمان یک ضرورت است و بدیهی است که برگزاری این کنگره می تواند به ارتقاء سطح دانش و کارآمدی روابط عمومی ها کمک کند و آن ها را به سطحی برساند که در مقایسه با روابط عمومی های کشورهای پیشرفته دنیا وظیفه و رسالت خود را به ویژه در توسعه ارتباطات وفرهنگ، تبیین رفتارها و تاثیر گذاری بر افکار عمومی به نحو احسن انجام دهند. وجریان یکسویه اطلاعات و ارتباطاتی که امروزه از سوی کشورهای پیشرفته به سایر ملل انتقال می یابد به یک جریان دوسویه و متوازن تغییر یابد و یپام و اندیشه همه کشورهای جهان به یک اندازه قابلیت انتشار و انعکاس درسطح جهانی راپیدا کند.
 سید محسنی ضمن تقبیح انتشار فیلم موهن درباره پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند پیام رسانان موثری باشند و با معرفت شناسی بر روی فضایل انسانی واخلاقی پیامبراعظم معرفی کامل تر و دقیق تری از رسول اکرم (ص) در سطح افکارعمومی جهانی ارائه نمایند و ویژگی های ممتازی که ایشان در حوزه اخلاق، انسانیت و فرهنگ داشته اند را معرفی کنند. در واقع تبیین و معرفی صحیح سیره پیامبر اکرم (ص) از طریق روابط عمومی های کشورهای مسلمان در سطح افکار عمومی بین المللی می تواند تاثیر نمایش چنین فیلم هایی را به حداقل برسانند وجهانیان را با واقعیت های اسلام آشنا سازد.
 وی بیان داشت: روابط عمومی ها باید توانایی هنر مدیریت ارتباط با مخاطب و افکار عمومی را به خوبی داشته باشند و در این کنگره روابط عمومی های کشورهای مسلمان می توانند به راهکارهایی دست یابند که با تبادل و هم اندیشی در مقابل یک چنین حرکت هایی که فرهنگ وایدلوزی سایرکشورها را نشانه می روندبه صورت حرفه ای عمل نمایند و پیام جهانی کشورهای مسلمان را به نحو تاثیرگذاری انتقال دهند.
 وی در پایان تاکید کرد: تلاش برای حضور حداکثری جامعه روابط عمومی کشورهای مسلمان درگنگره،صدور قطعنامه و بیانیه پایانی حاوی دستاوردها ونتایج کنگره وپوشش خبری و رسانه ای مناسب این رویداد علمی در سطح کشورهای مسلمان از جمله مواردی است که به ارتقاء سطح کمی وکیفی کنگره کمک خواهد کرد. همچنین تشکیل وفعال بودن کمیسیون های تخصصی مباحثی مانند ارتباطات رسانه ای و فرهنگ سازی، پژوهش و برنامه ریزی در روابط عمومی و افکارعمومی،آموزش،تولید محتوا و پیام و ... درحاشیه کنگره نیز در موثر و تعیین کننده خواهد بود.
 شایان ذکر است دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی با محوریت روابط‌ عمومی اسلامی، در تاریخ 18 آذرماه سال جاری به مدت دو روز در تهران برگزار خواهد شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد