درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:55   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17069صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 6 خرداد 1394 - 12:42
پیام رییس انجمن متخصصان روابط عمومی به بیست و سومین نشست روابط عمومی شهرداری های کلانشهرهای کشور
در موقعیتی که واحدهای روابط عمومی و هسته های ارتباط آفرین در همه نهادها و سازمان ها جایگاه و نقش خود را بیش از پیش پیدا کرده اند و در شهرداری ها و امور شهری هم بدان اقبال بیشتری نشان داده می شود، باید گفت فراگیرشدن روابط عمومی می تواند شروعی برای یک کار بزرگ باشد؛ فراگیری و گسترشی که ما را به سوی استقرار یک نظام ارتباطی مردم مدار و شهروند محور پیش خواهد برد
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهدی باقریان، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی در پیام رسمی خود به بیست و سومین نشست روابط عمومی شهرداری های کلانشهرهای کشور آورده است:
همکاران و دوستان عزیز،
از طرف انجمن متخصصان روابط عمومی و خودم، ایام و اوقات خوبی را برای شما آرزومندم.

روابط عمومی به عنوان هنری که با رفتار تک تک ما و شما عجین است، دوران گذار خود را از نوباوگی به نوجوانی و جوانی و از سنت و گذشته ی کم تاثیر خود به دوران نوین و اثربخش تر طی می کند.
امروزه در هر اتفاق و رخداد مهمی نام و نقش روابط عمومی به صورتی برجسته و موثر به چشم می خورد و کسانی که قرار است در مشاغل حساس مدیریتی ایفای نقش کنند، یا آموزش مهارت های ارتباطی می بینند و یا مشاوران ارتباطی و رسانه ای خود را از میان کارگزاران خبره هنرهشتم بر می گزینند.


خوشبختانه مدیریت یکپارچه شهری در بسیاری از کشورها و شهرهای بزرگ و از جمله کلانشهرهای مطرح جهان به دست شهرداری ها و شوراهای شهری سپرده شده و اموری چون اداره شهر در ابعاد مختلف اجتماعی، انتظامی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و حتی آموزش شهروندان بدانها واگذار شده است؛ موضوعی که نقش ارتباطی شهرداری ها با مردم را در جایگاه اول قرار داده و باعث شده مردم خود نقشی مهم و موثر را در اداره شهر بدست گیرند. به همین دلیل "روابط عمومی شهری" نیز به گونه ای استثنایی در حال گسترش است. بدون شک این موضوع نویدبخش آینده ای بهتر در کشورداری و در شکل کوچک تر آن اداره شهرها و مناطق شهری در قالب یک مجموعه واحد و در عین حال متکثر به لحاط مدیریت ارتباطات شهری خواهد بود.


در جهان امروز با نقشی که عملا شهرداری ها و شوراهای شهر در اداره شهرها بر عهده گرفته اند،‌ اتفاقات بزرگی در مدیریت شهری ارتباط مدار رقم خورده است و ما می توانیم ادعا کنیم تا اندازه ای به آنچه می خواسته ایم در کشور خودمان و حتی در منطقه جغرافیایی گسترده تری در میان کشورهای همسایه دست پیدا کرده و این افتخار را به دست آورده ایم که می توانیم در این خصوص در بحث های مدیریتی کلان شهرهای جهان هم حرفی برای گفتن داشته باشیم؛ حرفی از جنس ارتباط و نظراتی که از اندیشه های مرتبط با روابط عمومی و مردمداری نشات گرفته و آینده ای روشن تر را برای همه شهروندان رقم می زند.


اینک و در موقعیتی که واحدهای روابط عمومی و هسته های ارتباط آفرین در همه نهادها و سازمان ها جایگاه و نقش خود را بیش از پیش پیدا کرده اند و در شهرداری ها و امور شهری هم بدان اقبال بیشتری نشان داده می شود، باید گفت فراگیرشدن روابط عمومی می تواند شروعی برای یک کار بزرگ باشد؛ فراگیری و گسترشی که ما را به سوی استقرار یک نظام ارتباطی مردم مدار و شهروند محور پیش خواهد برد و هسته اصلی آن بر اعضای متخصص و آگاه به منظور طراحی و پرورش ایده های جدید و پیشبرد طرح های خلاقانه تکیه دارد و امروز و این نشست می تواند آغازی برچنین نگاه جامع و گسترده ای باشد تا انشاءالله روابط عمومی را در جایگاه اصلی و شایسته خود بنشاند و آن را جزیی موثر از هر سیستم و نظام موثر اجتماعی و شهری قرار دهد.


دوستان ما امروز و در این نشست می توانند این برگ از تاریخ فعالیت حرفه ای خود را در چنین فضای دوستانه و مثبتی علامت بزنند و مطمئن باشند که اگر به روابط عمومی کارآمد و پویا رو کنند در کار و پیشه خود موفق تر خواهند بود.


صمیمانه برای تک تک برگزارکنندگان و شرکت کنندگان عزیز در این نشست آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

با تشکر
مهدی باقریان
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
5 خرداد1394

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1394/3/6 - 21:58 |     1     0     |
باید می نوشتید، این شهرداری کلان شهر تهران فاتحه روابط عمومی را خوانده است. مسئولان بی سواد روابط عمومی را در شهرداری عوض کنند تا قدری بهتر شود.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد