درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1704صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 مهر 1391 - 09:34
اطلاعیه شرکت کارشناسان روابط عمومی در دومین کنگره روابط عمومی
جهت‌گیری علمی کنفرانس‌های روابط‌عمومی، ضامن تخصصی شدن آن‌ها و مشارکت بیشترنخبگان و کارشناسان خواهد بود. به گزارش شارا، دکتر باقر ساروخانی با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجی‌های کنفرانس‌های علمی است که می‌تواند گره از کار روابط‌عمومی‌ها باز کند.
  

به اطلاع کلیه مدیران وکارشناسان روابط عمومی سراسر کشور می رساند، دومین کنگرۀ جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و نهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با مشارکت اتحادیه روابط عمومی آسیا، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن جهانی مشاوران روابط عمومی و دانشگاه های خارجی و داخلی: تهران، علامه طباطبایی، امام صادق (ع)، آزاد اسلامی، سوره، الزهرا(س)، دانشکده صدا وسیما، کمیسیون ملی یونسکو، دانشگاه بین المللی اسلامی(مالزی) و دانشگاه دارالحکمه(کانادا) و همچنین هشت انجمن شاخص روابط عمومی ایران و نیز با شرکت رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی کشورهای اسلامی در تاریخ های 18 و 19 آذرماه 1391 در تهران برگزار خواهد شد.
لازم به استحضار است اولین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در کوالالامپور با موضوع "حرفه روابط‌عمومی در کشورهای اسلامی – گرایش ها: گذشته، حال و آینده" از 14 آذرماه سال 1390 به مدت سه روز در مالزی برگزار گردید که در مراسم اختتامیه، مقرر شد دومین کنگره با موضوع روابط عمومی اسلامی در ایران برگزار شود و مسائل مختلف جهان اسلام از دیدگاه روابط عمومی و انتظارات لازم از کارگزاران مسلمان در این حوزه مهم اطلاع رسانی و ارتباطات در صحنه های مختلف ملی، منطقه ای و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
اکنون که دومین کنگرۀ جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و حوزه روابط عمومی اسلامی از جنبه های مختلف که یکی از مهمترین رویکردهای تبلیغات اسلامی و ارتباطات اسلامی را مورد پوشش قرار می دهد، بسیار مناسب است که آن سازمان معظم در این رویداد علمی، حضور گسترده و پرشوری داشته باشد.
امید است با مشارکت فعال و مسئولانه همه سازمان ها و نهادهای دینی، اجرایی و دانشگاهی سراسر کشور در این کنگره بتوان در جهت گسترش و تعمیق روابط عمومی اسلامی به ویژه در سطح جهان اسلام، ایجاد همبستگی و همفکری بیشتر میان کارگزاران مسلمان روابط عمومی و تلاش برای اطلاع رسانی مناسب درباره اسلام و مسلمانان در سطح جهان گام های بلند و مؤثری برداشته شود.
با توجه به ابلاغیه شماره 85422/91/213/3 مورخ 08/07/1391 کارگروه ساماندهی همایش های ریاست جمهوری(معاونت نوسازی و تحول اداری ریاست جمهوری)، مراتب جهت استحضار و ثبت نام همکاران جهت شرکت در کنگره مذکور تقدیم می گردد.
شایان ذکر است همزمان با برگزاری این رویداد علمی، نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی های کشور نیز بر پا می گردد.
قبلا از همفکری، همکاری و مشارکت شایسته حضرت عالی سپاسگزاری می نماید.

مشخصات تماس با دبیر خانه کنگره
تلفن: 88617577-88617576
فاکس: 88602308
مسوول دبیرخانه: سرکار خانم پروانه چهل چراغی
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد