درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1703صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 مهر 1391 - 09:28
دکتر باقر ساروخانی/ کنفرانس‌های روابط عمومی باید جهت‌گیری علمی داشته باشند
جهت‌گیری علمی کنفرانس‌های روابط‌عمومی، ضامن تخصصی شدن آن‌ها و مشارکت بیشترنخبگان و کارشناسان خواهد بود. به گزارش شارا، دکتر باقر ساروخانی با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجی‌های کنفرانس‌های علمی است که می‌تواند گره از کار روابط‌عمومی‌ها باز کند.
  

جهت‌گیری علمی کنفرانس‌های روابط‌عمومی، ضامن تخصصی شدن آن‌ها و مشارکت بیشترنخبگان و کارشناسان خواهد بود.
 به گزارش شارا، دکتر باقر ساروخانی که در دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی سخن می‌گفت با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات و خروجی‌های کنفرانس‌های علمی است که می‌تواند گره از کار روابط‌عمومی‌ها باز کند.
 وی با ابراز رضایت از سطح کیفی مطالب مطرح شده در کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید علمی که بیستم شهریورماه در تهران برگزار شد افزود: واحدهای صنعتی برای بقا در عرصه رقابت، نیازمند هویت‌بخشی به برند خود و تقویت آن هستند.
 او، این کار را بخشی از وظایف روابط‌عمومی، دانست و افزود: روابط‌عمومی‌ای می‌تواند چنین نقشی را در سازمان ایفا کند که از تخصص، مهارت و دانش لازم برخوردار باشد.
 دکتر ساروخانی با اشاره به سوابق دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی گفت: اطمینان دارم این حرکت خوب، مسیر مناسبی را برای بروز خلاقیت‌های روابط‌عمومی‌های واحدهای صنعتی، باز خواهد کرد.
 «برند سازی و جایگاه آن در تولید» عنوان مقاله‌ای بود که توسط دکتر باقر ساروخانی استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در کنفرانس«روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی» ارائه شد.
 در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی نیز با تقدیر از حضور و سخنرانی دکتر ساروخانی در این کنفرانس گفت: حضور و همراهی شما با کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید ملی برای بنده و همکارانم در دبیرخانه، موجب سرافرازی و فرصت مغتنمی برای یادگیری بود.
 وی با اشاره به اینکه، دبیرخانه کنفرانس، آماده در اختیار قرار دادن دستاوردهای خود به همکاران شاغل در واحدهای صنعتی است افزود: برنامه‌های دبیرخانه، برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابط‌عمومی‌های واحدهای صنعتی، مستمر خواهد بود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد