درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17024صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیدوشنبه، 4 خرداد 1394 - 08:33
میکروبلاگینگ در روابط عمومی
میکروبلاگ یکی از رسانه های اجتماعی است که به شدت می تواند در روابط عمومی ها مورد استفاده قرار گیرد. در این نوشتار به معرفی میکروبلاگ و کاربرد آن در روابط عمومی می پردازیم. وبلاگ نویسی کوچک یا میکروبلاگینگ (Micro-blogging) یکی از انواع وبلاگ نویسی می باشد که کابران اینترنت می تواند متن های کوتاه مورد نظر خود را نوشته و منتشر کنند و کاربران یا گروه دوستان آن را مشاهده کنند و معمولاً نویسه های (Character) این پیام بیشتر از 100حرف است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- میکروبلاگ یکی از رسانه های اجتماعی است که به شدت می تواند در روابط عمومی ها مورد استفاده قرار گیرد. در این نوشتار به معرفی میکروبلاگ و کاربرد آن در روابط عمومی می پردازیم.


وبلاگ نویسی کوچک یا میکروبلاگینگ (Micro-blogging) یکی از انواع وبلاگ نویسی می باشد که کابران اینترنت می تواند متن های کوتاه مورد نظر خود را نوشته و منتشر کنند و کاربران یا گروه دوستان آن را مشاهده کنند و معمولاً نویسه های (Character) این پیام بیشتر از 100حرف است.


به زبان ساده این سرویس مانند سرویس SMS یا پیام کوتاه می باشد با این تفاوت که درSMS فقط افرادی که به آنها پیام می فرستید می توانند پیام شما را بخوانند ولی در میکروبلاگینگ همه می توانند پیام شما را بخوانند. در این سرویس نیز امکان دنبال افراد توسط شما وجود دارد. دنبال کردن افراد به این معناست که پیام های فرد مورد نظر در«خانه» شما ظاهر می شوند تا بعدی ها آنها را بخوانید و بر عکس اگر شما توسط کسی دنبال می شوید. و می توانید با یکدیگر پیام خصوصی بفرستید که چیزی شبیه ایمیل است.


کاربرد میکروبلاگ های عمومی در روابط عمومی
در واقع خود میکروبلاگ یک سیستم روابط عمومی است که مدیران سازمان می توانند به طور مستقیم و با دور زدن سازمان روابط عمومی، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. بسیاری از متخصصان روابط عمومی در جهان معتقدند که عمر سازمان روابط عمومی به این شیوه به سر آمده است و بدین ترتیب آنها معتقدند که روابط عمومی به شدت مانع برقراری ارتباط میان مدیران و مردم می شوند و بدین ترتیب میکرو بلاگ ها می توانند این مشکل را حل کرده و ارتباطی مستقیم را بین مخاطبان و مدیر ایجاد کنند.


البته گاهی نیز خود روابط عمومی ها به نام موسسه از میکروبلاگینگ استفاده می کنند. ویژگی میکروبلاگینگ این است که محتوای آن باید کوتاه باشد. در واقع شما می توانید خلاصه هر چیزی را در آن قرار دهید. توصیه می شود از میکروبلاگینگ برای قرار دادن خلاصه خبر و لینک کامل خبر استفاده کنید تا افراد را از طریق میکروبلاگ به سمت سایت یا وبلاگتان هدایت کنید.


موارد منع استفاده از میکروبلاگ
1. در صورتی که روابط عمومی صفحه ای را به نام شرکت درست کرده است و پوشش خوبی از اخبار می دهد توصیه می شود که از میکروبلاگ استفاده نکنید، مگر اینکه بخواهید اخبار را بازنشر دهید.


2. اگر نمی توانید آن را به روز کنید، پروفایل خودتان را از درون آن بردارید. هیچ ارزشی ندارد که این ابزارها را صرفا داشته باشید. مگر اینکه بخواهید در فرصت های خاصی از آن استفاده کنید.


3. در صورتی که ادبیات قوی و فاخری ندارید لطفا از این ابزار استفاده نکنید. اگر در نگارشتان شک دارید و کسی نیست که غلط های املایی تان را اصلاح کند، استفاده از این ابزار تنها به از بین رفتن آبرویتان کمک می کن.
در عین حال این وسیله بهترین ابزار برای حضور در اینترنت توسط مدیران و کسانی است که زمان زیادی ندارند و می خواهند به طور مستقیم در کلمات کوتاه پیام خودشان را به مخاطبان برسانند.


نویسنده: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد