درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 11:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17016صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 3 خرداد 1394 - 21:08
روابط عمومی ها باید به دور از ابهام فعالیت های سازمان خود را انعکاس دهند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی حرفه ای است که نیاز دارد فعالیت های خود را به صورت آشکار و در فضای باز بدون ابهام انجام دهند، افزود: روابط عمومی ها باید به طور شفاف اطلاعات مربوط به عملکرد سازمان و مجموعه های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط عمومی حرفه ای است که نیاز دارد فعالیت های خود را به صورت آشکار و در فضای باز بدون ابهام انجام دهند، افزود: روابط عمومی ها باید به طور شفاف اطلاعات مربوط به عملکرد سازمان و مجموعه های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.


صفر نعیمی رز در گفت و گوی اختصاصی با شارا بیان داشت: کارکنان روابط عمومی باید بدانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند، صحبت کنند و با تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان و موسسه خود به رفع و رجوع مسائل بپردازند.


نعیمی رز با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید انتقاد پذیر باشند، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید به واسطه این مهارت به حل مشکلات فعلی و احتمالی مشتریان و موکلان خود اقدام کنند.


نماینده آستارا ادامه داد: روابط عمومی ها باید بر مبنای ضابطه و قانون عمل کنند نه بر اساس رابطه ها و مبنای خارج از حیطه قانون.


وی با اشاره به اینکه عملکرد موفقیت آمیز روابط عمومی های سازمان های مختلف به نفع کشور و نظام خواهد بود، تصریح کرد: عملکرد مناسب و صحیح روابط عمومی ها می تواند از هرگونه حاشیه سازی و سوء استفاده ای جلوگیری کند.


به گفته این نماینده مجلس شورای اسلامی روابط عمومی ها می توانند شرایط اخلاقی، فرهنگی و عقلایی و به دور از جوسازی و هرگونه غوغاسالاری را در کشور حاکم کرده و با پاسخگویی به مخاطبان فرهنگ گفت و گو و تعامل را در جامعه پیاده کنند.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد