درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 07:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم
  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها
  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد
  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد
  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی
  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند
  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!
  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد
  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16997صفحه نخست » روابط عمومی اخلاقییکشنبه، 3 خرداد 1394 - 10:24
ارتباطات و مسئولیت اجتماعی
صادق فرامرزی،مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش - امروزه ارتباطات ارزشی است که مورد تاکید مدیران ارشد سازمانهای موفق و در حال رشد قرار دارد و آنها می‌آموزد چگونه فرهنگ رابطه با جامعه را در سازمان خود نهادینه نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برخورد شایسته با مردم از نقاط قوت سازمان یا شرکت‌هایی محسوب می‌شود که محصول آنها خدمات است. مشتری مداری صرفا به معنی برخوردهای شعار گونه کارکنان در مواجهه با مشتریان نیست بلکه به معنی تامین نیازها و انتظارات تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی است که سازمان با توجه به توانمندی‌هایش در برآورده ساختن آنها به جدیت تلاش نمایند.

بی‌تردید شرکت‌هایی در بازار پر رقابت امروز، روند موفقیت را با طی می‌کنند که به طور گسترده و دائم با جامعه ارتباط موثر برقرار کرده و تحول در ارائه سرویس و خدمات نوین را برای رسیدن به هدف ملاک قرار می‌دهند.

تقاضا و پیشرفت تکنولوژی، تنوع خدمات جدید را افزایش داده‌ و این تغییر، امکان رقابت را در بهینه نمودن فعالیت  شرکت‌ها به وجود آورده است.

در این بین، برقراری ارتباط و همراهی با پدیده های اجتماعی از جمله قوانین نانوشته‌ای است که شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ با رعایت و الزام اخلاقی خود با مشارکت در آن می‌توانند خدمت بزرگی به جامعه داشته و چنین اقدامی وظیفه تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی را در قبال جامعه پر رنگ‌تر می‌نماید.

ارتباط میان سازمان‌ها با هنجارهای اجتماعی در اکثر کشورهای جهان در هم تنیده شده و بیش از 30 سال است که شاهد مشارکت روز افزون سازمان‌ها در حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.

یکی از جدی‌ترین زمینه‌های کاری در مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها توجه به محیط زیست است به طوریکه روابط عمومی‌ها در حمایت از محیط زیست و همراهی با طبیعت در ساختن هوای پاک، زمینی سالم و خلق زیبایی‌های طبیعی نقش قابل ملاحظه‌ای دارند. چنین اقداماتی اگر به عنوان یک تکلیف برای سازمانها تعریف شود به عنوان وظیفه اجتماعی خود نمایی می‌کند.

تداوم موضوع موجب تقویت نگاه مثبت به بحران‌های طبیعی و تنش‌های اجتماعی می‌گردد. قدری هزینه از درآمد‌ها می‌تواند وجدان سازمانها را بیدار و حس نوع دوستی را در جامعه افزایش دهد.

علاوه بر این با توجه به اینکه مشتریان امروزی به مسائل اخلاقی بسیار حساس شده اند، رعایت مسئولیت اجتماعی از جانب شرکت‌ها می‌تواند یکی از پیش شرط‌های کسب سود باشد.

 

صادق فرامرزی

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  هوش مصنوعی: آگاهی، ساخت مسئولانه و سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد