درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16997صفحه نخست » روابط عمومی اخلاقییکشنبه، 3 خرداد 1394 - 11:00
ارتباطات و مسئولیت اجتماعی
صادق فرامرزی،مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش - امروزه ارتباطات ارزشی است که مورد تاکید مدیران ارشد سازمانهای موفق و در حال رشد قرار دارد و آنها می‌آموزد چگونه فرهنگ رابطه با جامعه را در سازمان خود نهادینه نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برخورد شایسته با مردم از نقاط قوت سازمان یا شرکت‌هایی محسوب می‌شود که محصول آنها خدمات است. مشتری مداری صرفا به معنی برخوردهای شعار گونه کارکنان در مواجهه با مشتریان نیست بلکه به معنی تامین نیازها و انتظارات تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی است که سازمان با توجه به توانمندی‌هایش در برآورده ساختن آنها به جدیت تلاش نمایند.

بی‌تردید شرکت‌هایی در بازار پر رقابت امروز، روند موفقیت را با طی می‌کنند که به طور گسترده و دائم با جامعه ارتباط موثر برقرار کرده و تحول در ارائه سرویس و خدمات نوین را برای رسیدن به هدف ملاک قرار می‌دهند.

تقاضا و پیشرفت تکنولوژی، تنوع خدمات جدید را افزایش داده‌ و این تغییر، امکان رقابت را در بهینه نمودن فعالیت  شرکت‌ها به وجود آورده است.

در این بین، برقراری ارتباط و همراهی با پدیده های اجتماعی از جمله قوانین نانوشته‌ای است که شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ با رعایت و الزام اخلاقی خود با مشارکت در آن می‌توانند خدمت بزرگی به جامعه داشته و چنین اقدامی وظیفه تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی را در قبال جامعه پر رنگ‌تر می‌نماید.

ارتباط میان سازمان‌ها با هنجارهای اجتماعی در اکثر کشورهای جهان در هم تنیده شده و بیش از 30 سال است که شاهد مشارکت روز افزون سازمان‌ها در حمایت از مسئولیت‌های اجتماعی هستیم.

یکی از جدی‌ترین زمینه‌های کاری در مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها توجه به محیط زیست است به طوریکه روابط عمومی‌ها در حمایت از محیط زیست و همراهی با طبیعت در ساختن هوای پاک، زمینی سالم و خلق زیبایی‌های طبیعی نقش قابل ملاحظه‌ای دارند. چنین اقداماتی اگر به عنوان یک تکلیف برای سازمانها تعریف شود به عنوان وظیفه اجتماعی خود نمایی می‌کند.

تداوم موضوع موجب تقویت نگاه مثبت به بحران‌های طبیعی و تنش‌های اجتماعی می‌گردد. قدری هزینه از درآمد‌ها می‌تواند وجدان سازمانها را بیدار و حس نوع دوستی را در جامعه افزایش دهد.

علاوه بر این با توجه به اینکه مشتریان امروزی به مسائل اخلاقی بسیار حساس شده اند، رعایت مسئولیت اجتماعی از جانب شرکت‌ها می‌تواند یکی از پیش شرط‌های کسب سود باشد.

 

صادق فرامرزی

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد