درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16986صفحه نخست » خبر یکشنبه، 2 خرداد 1394 - 18:16
حجت الاسلام خاتمی: روابط عمومی عصای دست مدیریت است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: روابط عمومی عصای دست مدیریت است و می تواند از حراست نیز قوی تر باشد. حجت الاسلام علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های استان زنجان افزود: روابط عمومی تعریف گسترده ای دارد و به لحاظ تنوع عرضه خدمات ادارات مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها متنوع است.
  
 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: روابط عمومی عصای دست مدیریت است و می تواند از حراست نیز قوی تر باشد.

 

به گزارش شارا از مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های استان زنجان افزود: روابط عمومی تعریف گسترده ای دارد و به لحاظ تنوع عرضه خدمات ادارات مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها متنوع است.

 

وی بابیان اینکه عصر حاضر دنیای انفجار اطلاعات است ادامه داد: روابط عمومی‌ها تیغ دولپه هستند و می‌توانند دستگاه را آبرومند معرفی کنند و هم می‌توانند آن را بی‌خاصیت جلوه دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کار روابط عمومی یک علم و تخصص است افزود: برخی اعتقاد دارند که روابط عمومی یک هنر  بوده که این برداشت به مقوله مدیریت مربوط است.

حجت الاسلام خاتمی یادآور شد: مسئولان روابط عمومی باید عالم و توانمند بوده و به کار خود اعتقاد داشته باشند

.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان در برخی شهرستان‌ها برای پست روابط عمومی افرادی را انتخاب می‌کنند که کاری را بلد نیستند و از اهمیت این مسئولیت آگاهی ندارند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: روابط عمومی‌ها و کارمندان باید به علم روز آگاهی داشته باشند تا نتیجه فعالیت آنها منجر به پیشرفت سازمان شود و به این دلیل برنامه‌های آموزش کارکنان باید تداوم داشته باشد.

 

حجت الاسلام خاتمی گفت: کسی که به مسئولیت خود علاقه نداشته باشد به سازمان خیانت کرده است.

 

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند منعکس‌کننده نظرات و حرف‌های مردم به مدیریت باشند و می‌تواند از حراست نیز قوی‌تر عمل کند و در انجام وظایف خود باید رضایت ارباب‌رجوع را مدنظر داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد