درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16895صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 11:22
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
یک روابط عمومی فعال، آئینه تمام نمای سازمان‌ و یا دستگاه خود محسوب می شود که به منظور بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم می تواند در راستای ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، نقش موثری ایفا کند.
  

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شاید بیان این جمله دور از اغراق باشد که نقش روابط عمومی ها در ارزیابی و انعکاس فعالیت های دستگاه خود، بی بدیل و تاثیر گذار است و می تواند روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود را تشخیص دهد.

 

یک روابط عمومی فعال، آئینه تمام نمای سازمان‌ و یا دستگاه خود محسوب می شود که به منظور بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم می تواند در راستای ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، نقش موثری ایفا کند.

 

ناگفته نماند که امروزه عصر ارتباطات روز به روز در حال پیشرفت است و وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

 

پیگیری مطالبات و برقراری ارتباط نزدیک، متین و موثر بین مدیران و افراد جامعه، انتشار اخبار و اطلاعات به روز شده درون سازمانی در سطح جامعه و انعکاس مطالبات برون سازمانی به مدیران ذیربط، از اهداف بارز روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

 

امروزه بدون داشتن یک روابط عمومی فعال، پویا و پیشرفته، هیچ ارگان یا سازمانی نمی تواند آن گونه که باید اهداف خود را بشناساند یا برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات جامعه گام بردارد.

 

البته نباید از این نکته غافل شد که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده است، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، سایر دستگاه ها و همچنین دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی، به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ سازمان یا دستگاه وابسته است.

 

تاکید می شود که روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.

 

روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

 

روابط عمومی به عنوان یک فرآیند و نه یک رویداد، نقش مهم و پر رنگی در مناسبات اجتماعی جامعه و سازمان ها ایفاد می کند و مناسباتی که هر چند در برخی مواقع به دست فراموشی سپرده می شود و یا اینکه مورد بی مهری قرار می گیرد، البته با اینکه موضوع پیرامون اهمیت روابط عمومی بارها از سوی متخصصان و دلسوزان این رشته بیان شده، اما باز هم نمی توان از کنار تعاریف ارائه شده از روابط عمومی به سادگی گذشت.

 

در عصری که ما در آن بسر می بریم، روابط عمومی به عنوان یک جریان همیشه پویا در عرصه جهانی، ملی و منطقه ای می تواند نگاه جامعه و به ویژه مسئولان را به خود معطوف کند.

 

نگاهی که بعضاً نیازمند توجه است و چشم پوشی از آن قابل اغماض نیست، چرا که به حاشیه بردن روابط عمومی در سازمان می تواند برای یک سازمان تبعات ناگواری داشته باشد.

 

در پایان بنده به نوبه خودم، به تمامی مدیران، مسئولان، کارشناسان و همه تلاشگران این عرصه، صمیمانه خسته نباشید می گویم و از خداوند سبحان برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را آرزومندم.

 

حسین عبدالعزیزی

منبع: موج چهارم

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد