درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16894صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 11:16
مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس:
اهداف و دستاورهای روابط عمومی بدون پشتوانه علمی محقق نمی شود
مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس گفت: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
  

اهداف و دستاورهای روابط عمومی بدون پشتوانه علمی محقق نمی شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مختار هنرمند در جلسه بزرگداشت روز روابط عمومی که با حضور یاوران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در استان برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛ فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور شود.


مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس با بیان اینکه جامعه انسانی، ‌هویت انسانی مدنیت انسانی در روابط بین انسان‌ها شکل می گیرد، ابراز کرد: امروز وقتی از ارتباطات نام برده می شود، ذهن‌ها بلافاصله به ابزار و وسایل ارتباط سوق داده می شود.


وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.


هنرمند تصریح کرد: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است؛ نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است؛ بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.


وی بیان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان؛ مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.


مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس خاطرنشان کرد: توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.


وی با تاکید بر اینکه نظام های پولی نمی توانند نسبت به تحولات ارتباطی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشند ، اظهار داشت: رشد نظام های پولی نیز در گروی راهکار هایی است؛ که یکی از این راهکار ها حضوری موثر و توانمند در جوامع اطلاعاتی و دسترسی به حجم وسیعی از این اطلاعات است، این دسترسی در قالب روابط عمومی ها و ابزار های ارتباطی امکان پذیر است که می تواند به شکلی جامع این حضور را برجسته سازد، اما چگونگی این حضور نیز بدون داشتن پشتوانه های علمی محقق نخواهد شد.


هنرمند یادآور شد:به هرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه آن، می‌تواند باعث برداشته شدن گام‌های بلندی در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور شود و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه، مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد؛ در واقع می‌توان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.


مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: این بانک از سال 1372 و با عنوان موسسه قرض‌الحسنه بسیجیان و با تکیه بر هبه یک میلیون تومانی مقام معظم رهبری، کار خود را در کشور آغاز کرده است و پس از 22 سال با بیش از 800 شعبه و 12 میلیون مشتری که از این تعداد 45 شعبه و یک میلیون مشتری وفادار سهم استان فارس می باشند.


وی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد بعنوان پنجمین بانک کشور؛ که از منظر منابع به شعبه، در بین کلیه بانک های استان فارس موفق به کسب رتبه اول شده است؛ با سرمایه ثبتی 12 هزار میلیارد ریال، با محصولات متنوع در پرداخت تسهیلات، چون: خرید دین، میعاد 2، طلیعه مهر، شمیم مهر و دهها محصول ویژه و جذاب؛ آماده ادامه روند ارائه خدمت صادقانه در چارچوب ضوابط بانک مرکزی به آحاد مردم شریف میهن اسلامیمان می باشد.

 

هنرمند همچنین از واگذاری 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های: دامداری، کشاورزی، معادن، شهرک های صنعتی، صنایع خودرو سازی، بازار طلا و ارز و شرکت های بزرگ استان طی سال 93 در استان فارس خبر داد و گفت: حجم تسهیلات پیش‌بینی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی برای حمایت از طرح‌های اقتصادی، طی سال جاری برای تنها بانک موفق در این عرصه، 45 میلیارد تومان می باشد و بانک مهر اقتصاد در مباحث درمانی نیز با هماهنگی فرماندهی محترم سپاه فجر فارس، نماینده محترم ولی فقیه و دانشگاه علوم پزشکی، صرفاً در استان فارس سالانه حدود یک میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بیماران صعب‌العلاج قرار داده است.


به گفته وی سهام بانک مهر اقتصاد هم اکنون در فرابورس در حال عرضه برای عموم هموطنان بوده و عزیزان بسیجی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران می توانند با مراجعه به کلیه شعب این بانک در سراسر کشور از شرایط استثنائی خرید سهام، حداقل 5 هزار و حداکثر 30 هزار سهم؛ بهره مند شوند.


مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس در پایان گفت: امید است در سال جاری که به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است، همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن به امور روابط عمومی، نقش آفرین و اثر آفرین باشید.

 

منبع: بانک مهر اقتصاد

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد