درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16893صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 11:07
ضرورت نوآوری وتغییر درفعالیت های روابط عمومی
رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش در نشست صمیمانه روابط عمومی های این شرکت که دوشنبه 28 اردیبهشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در محل ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: با توجه به جایگاه مهم روابط عمومی درنظام اجتماعی، باید درتمام زمینه های کار نوآوری و تغییرات جدی صورت پذیرد.
  

ضرورت نوآوری وتغییر درفعالیت های روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محسن مومنی با اشاره به اینکه 62 روابط عمومی در سطح شرکت ملی پالایش و پخش فعالیت دارند، تصریح کرد: 13 روابط عمومی در مجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات، 39 روابط عمومی در مجموعه شرکت ملی پخش و 9 روابط عمومی در مجموعه شرکت های پالایش نفت در جهت تعالی اهداف شرکت مشغول فعالیت هستند .
وی ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان روابط عمومی های شرکت ملی پالاش و پخش بر ضرورت تقویت جایگاه روابط عمومی و استمرار فضای هم دلی در این شبکه بزرگ تاکید کرد .
 

نوآوری در مجموعه های روابط عمومی با جذب نیروهای جوان
در ادامه این نشست رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با تاکید بر جذب نیروهای جوان در مجموعه روابط عمومی گفت: برای نوآوری در این مجموعه ها باید به دنبال راهکارهای جذب نیروهای  جوان و مجوزهای لازم در این زمینه باشیم .
سالمی، پیگیری و هماهنگی برگزاری جلسات حضوری کارکنان با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت به منظور حل مسائل و مشکلات کاری کارکنان را از اقدامات مهمی برشمرد که باید توسط روابط عمومی ها دنبال شود .
وی آموزش و ارتقاء سطح دانش کارکنان روابط عمومی را از دیگر سرفصل های مهم کاری در روابط عمومی ها عنوان و پیشنهاد کرد برای توسعه روابط عمومی الکترونیک کمیته ای در مجموعه روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش تشکیل شود .
رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت همچنین با اشاره به مجوز وزیر نفت برای حضور روسای روابط عمومی در جلسات هیات مدیره، گفت: مسئولیت روابط عمومی به گونه ای تعریف و شناخته شده است که حضور در جلسات هیات مدیره و در جریان قرار گرفتن اتفاقات در سطح شرکت برای این بخش الزامی است .
 

ضرورت تشکیل تورهای تعالی سازی در روابط عمومی ها
در ادامه این نشست رییس روابط عمومی شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران از ضرورت تشکیل تورهای تعالی سازی در مجموعه روابط عمومی های شرکت ملی پالایش و پخش سخن گفت .
جعفری که به نمایندگی از طرف شرکت های پالایش نفت در این نشست حضور یافته بود، افزود: بازدید از روابط عمومی های موفق کشور و الگو برداری و تعریف نقشه راه روابط عمومی از نیازهای اساسی روابط عمومی ها است .
وی کمبود دستورالعمل در بحث روابط عمومی را از مشکلات مهم موجود بر سر راه روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: داشتن یک برنامه استراتژیک لازمه کار روابط عمومی موفق و پویا است .
 

سمت های سازمانی روابط عمومی باید بازنگری شود
رییس روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت نیز با اشاره به نقاط ضعف چارت سازمانی موجود در روابط عمومی ها گفت: ساختار سازمانی روابط عمومی های پالایش و پخش نیازمند بازنگری و ارتقاء می باشد .
مسلم با اشاره به اینکه سمت سازمانی اکثر افراد شاغل در روابط عمومی های پالایش و پخش باید ارتقاء یابد، خاطر نشان کرد: چارت فعلی پاسخگوی این مورد نیست .ایجاد انگیزه و راهکارهای تقویت آن، آموزش و بکارگیری نیروهای متخصص در مجموعه روابط عمومی از دیگر موضوعات مطرح رییس روابط عمومی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت در این نشست بود .
 

فضای کار در روابط عمومی پراسترس است
رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز با اشاره به اینکه روابط عمومی در زمره ی پنج شغل پراسترس دنیا قرار گرفته است، گفت: کارکنان روابط عمومی علیرغم فشار کار زیاد و فعالیت در فضای پراسترس اما خالصانه با تمام توان خود و بدون اغراق به اندازه چند نفر کار می کنند .
عربعلی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش به منظور طراحی غرفه امسال به شکلی جدید و مدرن افزود: تعداد مراجعین به غرفه شرکت ملی پخش در نمایشگاه بیستم نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی به شکل قابل توجهی افزایش داشته است.

 

منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد