درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 23:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16865صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 21:28
نماینده ولی فقیه در استان البرز: در عصر ارتباطات نباید نگرش سنتی به روابط عمومی داشت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در عصر ارتباطات نباید نگرش سنتی به روابط عمومی داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: در عصر ارتباطات نباید نگرش سنتی به روابط عمومی داشت.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمد حسینی‌همدانی عصر امروز در دیدار مدیران روابط عمومی‌های استان البرز که در دفتر امام جمعه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان حرفه‌ای تخصصی است که با نگرش سنتی به آن نمی‌توان در عصر ارتباطات موفق بود.

وی اظهار داشت: روابط عمومی امری تخصصی است و نباید با نگرشی کلیشه‌ای به آن پرداخت.

این مسئول افزود: متاسفانه برخی مدیران دستگاه‌ها به این مهم آن گونه که باید و شاید توجه ندارند و معمولا از افرادی در این حوزه استفاده می‌کنند که از تخصص کافی برخوردار نیستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این در حالی است که روابط عمومی پیشانی سازمان به شمار می‌رود و باید با استفاده از تکنیک روز نسبت به برقراری ارتباط مطلوب میان مردم و دستگاه اقدام کرد.


*مدل روابط عمومی سنتی پاسخگوی نیاز امروز مردم نیست
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مدل روابط عمومی سنتی پاسخگوی نیاز امروز مردم نیست، ادامه داد: استفاده از تکنولوژی روز نقش بسیار مهمی در موفقیت سازمان در اطلاع‌رسانی به هنگام به مردم داشته و می‌تواند امید به آینده را در میان آنان تقویت کنند.

وی در ادامه سخنان خود توجه به برخی موارد را لازمه کار در روابط عمومی عنوان کرد و یادآور شد: آموزش مستمر، مطالعه در زمینه‌های مختلف به منظور احاطه به موضوعات روز، پشتکار و اهمیت به کار، مهارت در پاسخگویی، داشتن روحیه تعاملی به منظور برقراری ارتباط مناسب، خلاقیت و نوآوری، هنر خوب صحبت کردن، سعه صدر، برخورد محکم اما توأم با احترام از جمله موارد مهمی است که باید مدیران روابط عمومی این موارد را در خود تقویت کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای هیئت رئیسه اولین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه را تبریک گفت و تاکید کرد: هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان باید با تعریف برنامه و چشم‌اندازی مشخص مسیر حرکت به سوی آینده را به روشنی ترسیم نمایند.

وی پیشنهاد کرد: شایسته است در این راستا با تعریف چشم‌اندازی مشخص هر سال را تحت عنوانی نامگذاری کرده و برای تحقق آن مهم در طول سال تلاش کنند تا بتوانند به جایگاه واقعی خود در جامعه دست یابند.

اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از عملکرد دستگاه‌ها، جدی قلمداد کردن ملاقات‌های مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات مردم، ارزیابی و نظارت بر عملکرد روابط عمومی‌ها با اتخاذ شیوه‌هایی مناسب، فراهم کردن بسترهای لازم برای برقراری ارتباط مدیران با کارکنان مجموعه‌های مختلف از دیگر مواردی بود که امام جمعه کرج به آنها اشاره کرد.

وی در این رابطه تصریح کرد: آنچه که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود این است که مدیران روابط عمومی باید به کار پراهمیت خود واقف بوده و با پشتکار لازم زمینه‌ها رشد و ترقی خود را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: کار شما بسیار حساس و در عین حال تاثیرگذار است بنابراین حمایت از شما به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان می‌تواند موجب عزت سازمان شود.

صرفه جویی در منابع اعتباری از دیگر مواردی بود که امام جمعه کرج به آن تاکید کرد.
وی در این رابطه با بیان اینکه صرفه‌جویی در تبلیغات محیطی و استفاده از عبارت‌هایی که بتواند طول عمر تبلیغ را زیاد کرده و در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد را امری هنرمندانه عنوان کرد که باید از سوی مسئولان روابط عمومی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گفته حسینی همدانی توجه به این مهم نیازمند جریان سازی و فرهنگ سازی خاص خود است که می‌تواند به عنوان الگویی مناسب، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی قلمداد شود.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد