درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 10:59
پیام مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف به‌مناسبت روز ارتباطات
حسن ربیعی مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادرکرد.
  

پیام مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف به‌مناسبت روز ارتباطات

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متن این پیام به این شرح است؛

 

بسمه تعالی         


اطلاع رسانی دقیق، صحیح و هنرمندانه به مردم درباره کارهای انجام شده کاملاً ضروری است و باید در این زمینه فعالیت بیشتری صورت گیرد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)       


همکاران روابط عمومی در سازمان اوقاف و امور خیریه، سلام علیکم :          


تعهد انسانی، مردم داری و مسئولیت اجتماعی حکم می‌کند که روابط عمومی ها با بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی کشور و اثرگذاری آن بر افکار عمومی به وظایف ذاتی خود جامه عمل بپوشانند.  


نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام دولت و ملت،همدلی و همزبانی در عرصه روابط عمومی با تکیه بر توان داخلی و همت بلند و عزم استوار می تواند منشاء کارهای بزرگ و کسب افتخارات ارزشمند در تبلیغ و ترویج سنت والای وقف و تعامل سازنده و هدفمند با رسانه ها و ارتباطات سازنده باشد.      


در این میان، قدم نهادن در مسیر ترویج و تبلیغ سنت پویا و حسنه وقف و تکریم بقاع متبرکه، بی شک علاوه بر عزمی برخاسته از ایمان و ایثار، گام‌هایی استوار و بصیرتی دین‌مدار را می‌طلبد.  


سال 93 بحمدالله روابط عمومی سازمان و ادارات با کسب افتخارات در میان روابط عمومی های کشور و توسعه ارتباط و اطلاع رسانی که محصول آن را در ایجاد وقف های جدید شاهد هستیم و توجه و تاکید بر مبانی علمی و نظری روابط عمومی توانست، اهداف ، برنامه ها و رویکردهای سازمان را در عرصه های گوناگون به منصه بروز و ظهور برساند و با برگزاری همایش وقف و رسانه و انعکاس فعالیت های سازمان، چشم انداز مثبت و روشنی را در این عرصه ترسیم کند.   


در پایان بر خود فرض می دانم 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سخت کوش حوزه ارتباطات و روابط عمومی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های ارزشمندتان در این عرصه خطیر قدردانی ‌نمایم.

 

منبع: آریا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد