درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16843صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 09:22
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:
سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، نقش روابط عمومی ها باید پر رنگ تر از قبل باشد
بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی ضروری است
  

سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، نقش روابط عمومی ها باید پر رنگ تر از قبل باشد



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، احمد مظفری در نشست روسای ادارات و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت وملت،نقش روابط عمومی ها باید پررنگ ترازقبل باشد،افزود:  روابط عمومی کانون تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت است.


مظفری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی هوشمندانه و هنرمندانه در کنار اطلاع یابی آگاهانه و هدفمند می تواند کارگشا باشد ، اظهار داشت :  شناسائی دقیق فرصت ها و تهدیدها ، درک صحیح از اهداف سازمان و برقراری ارتباط دو وجهی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار بگیرد.   


مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد : مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی با پرهیز از ارائه اطلاعات دروغین ، باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند.


وی با بیان اینکه منشور اخلاقی باید در اطلاع رسانی و حوزه فعالیت روابط عمومی ها مورد توجه باشد ادامه داد : بهسازی نیروها در بخش روابط عمومی و پیش بینی چالشها و آینده نگری و کمک به مدیران برای حل بحرانها نیز باید در دستور کار مدیران روابط عمومی قرار گیرد.        


دبیر شورای اطلاع رسانی استان برخورد عادلانه با رسانه ها ، تسلط بر فناوریهای نوین برای حضور در شبکه های اجتماعی ، مثبت اندیشی ، حضور جدی و فعال در انجمنهای روابط عمومی را خواستار شد و گفت : بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی ضروری است .


مظفری افزود :  وقتی مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که مردم به مسئولان و دولت اعتماد کنند نباید افرادی با استدلال های غیرمنطقی و غیر کارشناسی به جای اعتماد سازی و آرامش در جامعه بذر بی اعتمادی و بی ثباتی بپاشند و انگیزه های خدمت را سست کنند.


دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد : استاندار مازندران از روز اول با شعار کار کار کار فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات و فعالیتهای بسیار خوبی در استان صورت گرفته است ولی در حوزه اطلاع رسانی فعالیتها نیاز به تلاش بیشتری است .


وی به گوشه ای از فعالیتهای انجام شده در استان اشاره کرد و گفت برای اولین بار در تاریخ مازندران ضریب برخورداری مازندران از اعتبارات ملی به بیش از 4 درصد رسیده است ، دهها طرح اقتصادی و گردشگری در استان آغاز شده است در زمینه امنیتی در تمام بخشها شاهد کاهش جرائم در استان بوده ایم مطالبات کارگران نساجی قائمشهر و مطالبات کارگران چیت سازی بهشهر پس از سالها انتظار پرداخت شده است برای اولین بار برای طرح ساماندهی دریا و ساماندهی سیلابها و آزاد سازی حریم رودخانه ها اعتبارات ملی در نظر گرفته شد.      


وی به مظلومیت اطلاع رسانی در دولت و مازندران اشاره کرد و گفت : از وضعیت روابط عمومی در دستگاههای اجرایی استان و شهرستانها راضی نیستیم و  به نظر می رسد رسانه های استان نیز بیشتر رویکرد انتقادی پیدا کرده اند و هنوز با اهداف شعار سال و ایجاد امید و اعتماد در مردم فاصله زیادی دارند.


مظفری از مهندس محمدی فرماندار قائمشهر و شورای هماهنگی روابط عمومی این شهرستان به دلیل برگزاری برنامه های مناسب در حوزه روابط عمومی تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح نمود : انتظار داشتیم تا  صدا و سیما که خود نیز از خانواده ارتباطات است به حوزه ارتباطات و روابط عمومی توجه می کرد و به اهمیت و جایگاه این دو حوزه در برنامه های صدا و سیمای مازندران بیشتر اشاره می نمود.  


در این مراسم به پاس تلاش های فرماندار قائمشهر در زمینه ارتقاء جایگاه روابط عمومی لوح تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به وی اهداء شد و از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرائی قائمشهر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.


منبع: آریا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد